~* Juni Bebisar 2013 *~
Kan man hoppa in här?
Barn 1 är 3 i nov. Är gravid i (5) 4 +3. Bf 15/6..
Kan man hoppa in här?
Barn 1 är 3 i nov. Är gravid i (5) 4 +3. Bf 15/6..
Hej!!
Hoppar in om det är ok? Är i v. 6. Om allt går bra är det BF 15 juni... Har en son som blir tre i december.. Har sjukt jobbiga humörsvängningar, mår illa emellanåt och har så satans ont i tuttarna... Men så glad över ett plus
)
Hoppar in..
2: a barnet här.. En son som blir 3 i dec sen innan.. BF 15/6...
Jarnia: nej så tråkigt!
Tröttheten... Tröttheten och illamåendet på morgonen är värst. Magen är svullen över buken. Måste nog oxå köpa mammabyxor snart!!
Ska berätta för mannens sida av släkten när vi är nere hos dom den 7-9 dec. Då fyller dessutom sonen 3 år och ska firas där.. Helgen innan får vänner och bekanta reda på det för då ska jag på julbord med tjejerna, fler i gänget väntas då vara gravida î?
Lukter säger ni!! Min näsa fungerar bättre än nosen på en knark-letar-labbe just nu!! Hihi
Känner alla lukter så extremt starkt! Jag som i vanliga fall knappt har ett luktsinne!!
Vi ska inte kolla kön denna gång. Vi gjorde det första. Är världens mest nyfikna person men vi ska försöka få det till en överraskning
denna gång..
Gick på Mama mia söder förra gången.. Fick då göra ett UL v.11 pga oro.. Var nog mest den läkaren som var snäll, var inget inbokat UL så att säga.. Allt var ok, var så skönt att se.. En kompis tipsade om en privatklinik på Östermalm där man kan få göra tidigt UL i v. 11. Kostar ca 300:-.. Funderar på det faktiskt...
Var då där i annat ärende (foglossning), och träffade deras läkare..
När berättar ni för jobbet? Pluggar nu men är klar i januari. Sökte jobb för ett par veckor sedan och fick det. Hade just plussat då. Har så dåligt samvete över att jag tackat ja till tjänsten (ett drömjobb för mig) och är gravid. De lär ju inte tro det. Men vad ska man göra? Kan ju inte strunta i att söka jobb för att jag är gravid!! När borde man berätta? Börjar där i slutet av januari. Den 7 dec ska jag träffa hon som har min tjänst nu för överlämning.. Känns jobbigt :( Hur hade ni gjort?
Fattar inte att min mage redan är svullen (v.7), inga an mina vanliga jeans passar!! Hallå? He he
Brösten ska vi inte tala om.. Aj aj! Svullna och ömma...
Hej på er..
Har inte skrivit på länge.. Men försöker hänga med så gott det går.. Försöker slutföra mitt examensarbete (ska vara klart på torsdag) och har inte hunnit vara så aktiv här inne.. Vill säga att det är så skönt att gå in här och läsa emellanåt. Man får styrka, tröst och pepp!!
Är i v. 10 (9+2), och har mått så dåligt de senaste dagarna. Är i vanliga fall en positiv tjej som brukar må bra. Nu är jag så förbenat trött, mår illa och orkar inget typ. Äter så mkt godis, glass och skräp. Är konstant hungrig!! Orkar inte träna.. Hemmet och jag ser ut som skräp känns det som.. Behöver verkligen rycka upp mig!! Hormonerna tar ner mitt humör, är gråtfärdig ofta mm.. Inte mkt ork över till son (snart 3 år) och man.. Snälla hjälp, har ni några bra tips eller pepp på hur man kan bli piggare eller må bättre? Hur gör ni?
Kram