Inlägg från: Lillpluttan |Visa alla inlägg
  • Lillpluttan

~* Juni Bebisar 2013 *~

Fy blir så orolig.. Har ont i magen till och från.. Är det vanligt, nån som vet? Eftersom jag inte gjort VUL/UL blir jag så orolig!! Ska till BM på besök nr 2 på torsdag. De har inte möjlighet att göra UL där utan det måste man göra på SÖS med remiss, men hon borde ju låta mig lyssna efter hjärtljud!? Hoppas det.. Står inte ut m att inte få se..

• Lillpluttan

Baby Lei: Går på MVC Gullmarsplan i centrala Sthlm. De samarbetar med SÖS och det är där jag ska göra RUL i januari..

• Lillpluttan

Vinterjacka.. Hm.. Har precis köpt en ny Didrikssonparkas. Hoppas på att magen får plats ett tag!

TantS: låter bra med milda vintrar i Malmö, längtar!!! Gillar inte snö så mig passar det superbra. Men vinterskor, behöver man ha fodrade vinterskor i Malmö på vintern? Vilken typ av skor brukar du använda där på vintern? Har inte hunnit köpa nya än...

• Lillpluttan

AlexandraViberg: jag fick Citodon under min första grav utskrivet av Mama Mias läkare.. Visade sig att jag inte tålde dem, men det är en annan sak

• Lillpluttan

Idag ska jag till BM för mitt andra besök. Ska väl ta blidprover etc. Ska be om att få höra hjärtljud (11+5 nu) och hoppas hon går med på det. Har ju inte gjort UL som så många andra här.. Håll tummarna för att jag får höra hjärtljud.. :)

• Lillpluttan

Var hos BM på besök 2 idag. Alla värden var tipp topp. Har gått upp 4 kg.. Opps.. Frågade om hjärtljud men hon sa att det inte är bra för bebis hörsel att lyssna så här tidigt.. Får göra tidigt UL om jag vill men bestämde mig för att hålla mig till RUL i januari. Ska sluta oroa mig i onödan har jag bestämt mig för nu! Känns bra! Allt kommer gå bra! ) Börjar våga känna riktig glädje nu äntligen!

• Lillpluttan

TantS: du och verkar ha gått lila långt 12+6, appen jag använder hävdar att det är i trimester 1.. Förvirrande

Angående rörelser, tyckte mig käna något vagt igår på sidan lite över blygdbenet.. Hoppas det var det :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~