~* Juni Bebisar 2013 *~
AlexandraViberg: det var just Babygruppen jag hade :).. Har du tips på andra appar?
AlexandraViberg: det var just Babygruppen jag hade :).. Har du tips på andra appar?
Tack!
Blåbärsaft: :( Nej vad ledsamt att höra!! Ta hand om er.. En vacker dag är det dags igen. Tills dess: all värme o omtanke till er..
Alltså min mage!! Så stor den är.. V.13 nu.. I min första graviditet sundes inget på magen förrän tidigast v16-17.. Vill inte gå upp för mkt.. Gick upp 12 kg tot förra gången och det vara alldeles lagom..
Kolbodatjej:
Jo här är en till! Går in i v.15 på lördag och är jämt trött! Tog prover på mvc sist men mitt järnvärde är bra (126) så det är inte därför.. Längtar som en tok till UL i mitten av. Januari. Har inte sett den lille någon gång än så jag längtar som en tok!!
Madelen21: jag har inte heller fått nån tid för RUL. Tänkte ringa min barnmorska idag och höra om hon kan skynda på det lite.. Man vill ju veta!! Har varken sett lr hört den lille i magen än så jag vet ju knappt om det finns nåt där inne...
Åh vad kul att handla kläder!! Tänkte vänta till efter UL med att köpa kläder.. ska bli skoj! Blir väl nåt i stl 56 och sen mer i 62.. Har ju mkt kvar från första barnet också..
Sömntutan: tänker exakt som du!! Har inte fått tid för UL än. Går in i v.16 i morgon.. Snacka om spökveckor.. Har haft ont till och från i magen och det gör ju inte oron bättre.
Någon mer som brukar ha ont i magen?
Mytol: så skönt att höra om magen! Min känns som om den stannat av också. Växte mkt i början men nu känns den nästan mindre :( Spökigt värre.. Ska googla vidare i kväll, hämtar ur min nya IPad 4 så då har jag lite å googla på
v.16 som sagt..
Har äntligen fått tid för UL! 14/1 är det RUL. Vi har ju inte sett den lille än så det blir en stor dag!!
TantS: tråkigt att höra.. Att det ska vara så svårt att få komma in :(
God jul allihopa!!
Har äntligen fått tid för RUL 14/1 längtar som em tok
Ha en fin jul..
V.23 här med idag
Åh, här är en till som behöver piffas upp! Har ju pluggat senaste året och har inte tagit mig råd till nåt utöver till sonen känns det som.. Nu har jag äntligen börjat jobba och tjäna pengar igen.. Har frisörtid idag faktiskt! Har bokat för klipp och färg. Som det ser ut nu är mitt hår mörkt, långt och platt med slitna toppar. Behöver verkligen ett klipp!! Funderar faktiskt på att vara extra modig och klippa kort, pagekort eller ännu lite kortare samt en ny fräsch färg.. :) Funderar på att boka om tid för naglar också... Sånt gör ju mkt :)
Madelen21: fy för magsjuka som gravid! Råkade ut för det förra veckan. Det var verkligen hemskt :(.. Krya på dig!!
Förresten... Är det ngn mer som inte känt sparkar osv än? Tycker jag känner lite rörelse ibland men inte så ofta.. Bör man bli orolig eller kan det vara "normalt"? Går in i v.24 i morgon..
Moderkakan ligger i framvägg.. Kanske beror på det..
Nä.. Det kommer väl mer o mer då.. Ska bli så mysigt!!
Jaha... Då har man sportlov (Skåne)! Är det någon i Skåne här med barn i 3-årsåldern som vill leka så säg bara till! :)