Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Lollsnöret: nej men vad tråkigt
    Finns en annan träd för juni också som är lite lugnare

• MissMe83

Lillsnöret: kan tyvärr inte länka från iPhone men den heter alla som ska ha liten juni 2013. Jag e där å tjötar ibland åxå

• MissMe83

Baby lei: då är vi i samma situation precis. 10 kg plus och bm tyckte inget om det. Det viktiga är att bebis mår bra

• MissMe83

ToTo: åh fy! Detta måste gå bra, det har jag bestämt! Håller alla tummar för er! Stor kram till hela familjen

• MissMe83

Natan: det där är foglossning helt klart. Jag har exakt samma och ska till sjukgymnast i morgon. Jag måste ha fogbälte så fort jag ska gå en meter.

Illamående är jag också av och till fortfarande. Är i v 19

• MissMe83

Natan: gav 350 för mitt bälte. Köpte också ett bälte med vetekudde i, sååå skönt med värmen. Så jag rekomenderar både foglissnings bälte och värme bälte . Ta små steg när du går

• MissMe83

Jäkla hormoner! Min man tittade på ett djurprogram där lejon dödar zebror! Gråter såklart som en tok nu! Han fattar ingenting, vaddå det e naturens gång. Jo men det funkar inte så med alla hormoner

• MissMe83

Sagolina: känner igen känslan. Men vänta du, drt ska kännas kul och rätt. Men tänk på att det kan vara rätt lång leveranstid på barnvagnar. Vi ska börja titta på det nu efter rul

• MissMe83

Sagolina: nu är du då pass långt gången att du kan börja njuta det är ovanligt att något händer nu. Ring din bm och be om att få lyssna på hjärtat. Det lugnar mycket

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~