Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Valborgs: ja Ush! Just nu går jag bara å väntar på katastrofen känns det som. Ändå har jag sett bebos totalt 4 ggr.
    Vet inte varför jag helt plötsligt känner så, har ju varit så glad och uppåt innan

• MissMe83

Alexandra: tack för lugnande ord ❤
    Jag har åxå små bröst i vanliga fall. Tycker det är rätt häftigt med bomber men dom ser hyfsat galna ut

• MissMe83

Upptäckte nu att jag börjat få hormon randen på magen . ATTANS! Trodde jag skulle klara mig från det men nu har den börjat titta fram.
    Hur är det för er andra? Börjat få den??

• MissMe83

Nej tycker bara inte drt är så fint med randen men jag står nog ut hellre det än raggarsträng

• MissMe83

Tack så mycket jag skrev den idag, en mycket förenklad och nerkortad version. Tänkte det var dax att uppdatera den
    Jo det har varit en lång väg

• MissMe83

En vecka kvart till vårt rul och några dagar kvar till v 19. Nu börjar jag känna mig gravid på allvar. Magen tar emot lite när jag böjer mig fram å den är lika stor på morgonen som kvällen . Så mysigt!

• MissMe83

Hur är det för er? Ser folk spontant att ni är gravida eller visar dom osäkerhet om det e bebis eller viktuppgång?
    Mig har folk sett det på i nån vecka och spontant uttryckt grattis till bebis å liknande. Skönt att inte bara se tjock ut

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~