~* Juni Bebisar 2013 *~
Valborgs: ja Ush! Just nu går jag bara å väntar på katastrofen känns det som. Ändå har jag sett bebos totalt 4 ggr.
Vet inte varför jag helt plötsligt känner så, har ju varit så glad och uppåt innan
Valborgs: ja Ush! Just nu går jag bara å väntar på katastrofen känns det som. Ändå har jag sett bebos totalt 4 ggr.
Vet inte varför jag helt plötsligt känner så, har ju varit så glad och uppåt innan
Alexandra: tack för lugnande ord â¤
Jag har åxå små bröst i vanliga fall. Tycker det är rätt häftigt med bomber men dom ser hyfsat galna ut
Upptäckte nu att jag börjat få hormon randen på magen . ATTANS! Trodde jag skulle klara mig från det men nu har den börjat titta fram.
Hur är det för er andra? Börjat få den??
Nej tycker bara inte drt är så fint med randen men jag står nog ut
hellre det än raggarsträng
Tack så mycket
jag skrev den idag, en mycket förenklad och nerkortad version. Tänkte det var dax att uppdatera den
Jo det har varit en lång väg
Acantha: min är väldigt svag också men vet att dn lär mörkna
Vad bra att du gillar det
Jag ser det som ett tecken att det står bra till.
Acanthia: väntar du två mirakel?jösses! Grattis! Vet du vad det blir för kön?
En vecka kvart till vårt rul och några dagar kvar till v 19. Nu börjar jag känna mig gravid på allvar. Magen tar emot lite när jag böjer mig fram å den är lika stor på morgonen som kvällen . Så mysigt!
Hur är det för er? Ser folk spontant att ni är gravida eller visar dom osäkerhet om det e bebis eller viktuppgång?
Mig har folk sett det på i nån vecka och spontant uttryckt grattis till bebis å liknande. Skönt att inte bara se tjock ut