Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Kataaa: åh fjärde vad härligt! Då är det inte alls omöjligt att livmodern är högre. Du har en vild bebis hi hi. Blir kul sen när den börjar bli riktigt stark
    Men du kan ju va längre gången då.
    Själv känner jag bebis rätt långt ner, men bara små buffar. Är i v 19 i morgon

• MissMe83

Kataaa: har varit på ul 4 ggr redan men rul är på fredag så då är det på riktigt hoppas vi kan se könet då med. Vi lär inte få några överaskningar om längden på grav i alla fall

• MissMe83

Någon mer än jag som tycker det ska pillas på magen hela tiden? Gör inget om nära vänner eller familj klappar men när ytligt bekanta eller liknande ska börja klappa utan att fråga börjar det bli jobbigt . Vet att det är av omtanke men blir min mage allmän egendom när den börjar puta?
    Vad tycker ni?

• MissMe83

Vad skönt! Det är inte bara jag. Vi va nämligen på middag igår och alla som var sär kände vi men inte nära. Bara värdparet nära. Min mage skriker ju bebis å jag fick knappt ha den ifred. Började bli ordentligt irriterad till sist.

• MissMe83

Sömntutan: nä precis. Jag kan känna det är ok med våra föräldrar och absolut närmsta vänner men inte bekanta och arbetskamrater å liknande! Jag blir jätte obekväm. Dom flesta slutar när jag backar men vissa fattar inte

• MissMe83

Åh shit!! Bara gråter , detta kan inte vara sant! Vägde mig och det skulle jag inte ha gjort, 10 kg plus i v 19! Hur gick detta till?
    Var super smal och vältränad när jag blev gravid. Vist har jag ätit men inte så mycket! Ska till bm i morgon, hon lär ju skälla på mig :-/

• MissMe83

Joino: men överallt man läser står det mellan 2.5 å 5 kg är normalt... Jag är en valross
    Vad slutade din vikt på efter att du gått upp 8 kg till v 15?
    Jag får tänka massor på vad jag äter nu

• MissMe83

Mj83: precis som jag då. Jag låg på BMI 19. Älskade min kropp och min livssti! Nu? Klarar knappt att se mig i spegeln även om jag fortfarande är inom normal ramen. Men det märks inte så mycket på kläderna konstigt nog. Tack för ditt peppande svar

• MissMe83

Hemkommen från bm 144 starka hjärtslag per minut. Min livmoder är jätte stor! 19 cm ! Sträcker sig två cm ovanför naveln! Jag är i v 19. Men bebis sprattlar oftast långt ner. Mina tio kg plus i vikt tyckte bm bara var bra för mig. Och sa också att det inte syns, hon trodde mycket var vätska. Nu mår jag bättre igen

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~