• MikaelsFru

v.33

Är i v.33 nu....
    Några fler som tycker att det går segt nu?
    Hur mår ni?
    Jobbar alla eller har ni trappat ner?

Jag har foglossning som bitvis är riktigt besvärlig. Mest vila för min del, då mår jag rätt bra. Trött som tusan är jag med. Efter en halv dag på jobbet är jag helt slut även om jag sovit bra och jobbat lugnt. Har börjat få lite sammandragningar oxå när jag går kortare sträckor men inget som besvärar mig så mycket.

Är annars glad och uppåt. 

Berätta hur ni har det!!! 

• Svar på tråden v.33
  • Lu89Th

Här har ni en till i vecka 33! Gick in i v 33 idag.. jag är hemma, är arbetslös men jobbar extra när dom behöver vikarie på en mataffär.. Min graviditet hittils har varit jättelätt, är väl först nu det börjar kännas lite tungt typ ont i rygg osv.. Sen så har jag inte blivit nå stor än heller, men det kanske kommer i slutet eller så slipper jag det. Bm trodde att jag bär barnet långt in mot ryggen.. 

Vet ni vad det är för kön? :)  

• litetfröimagen

Våran har vart en riktig vilding från första gången jag kände pirret i vecka tolv. Men nu den sista veckan har den lugnat ner sig. Nu känner jag mer hur den bytter position, drar kroppsdelar längs med min mage, inte lika mycket sparkar i den bemärkelsen, tror det börjar bli trångt för stackaren . Har era bebisar lagt sig med huvudet ner?

• Lu89Th

Samma här, inte sparkar som förr utan nu guppar hela magen när den snurrar runt där inne kände inga rörelser förän typ v 22 -23. Sist låg den med huvudet neråt men Ruckbart.:) din då

• litetfröimagen

Min bebis brukar i regel ligga med rumpan upp under mina revben på höger sida. Har alltid känt sparkarna från mitten och utåt mot höger. Men dem sista två veckorna så har den snurrat runt en del, det vore ju typiskt om den inte ligger med huvudet ner när det väl är dags. Ska till bm idag så hon får kolla då. Upplever dock att magen är något lägre och bredare... Fast den blir väl inte lägre innan dom lagt sig med huvudet neråt?
    Har i och för sig känt hur den trycker ner i/mot bäckenet det sista, vet dock inte om det är med rumpan eller huvudet...  

Svar på tråden v.33