• Anonym (Nyfiken)

En "bra" avsugning?

Hörde igår någon som sa att "hon ger bra avsugningar" och började fundera på hur många olika sätt man kan ge en kille en avsugning på?

Och vad är det egentligen som definierar en "bra avsugning"?

Ställer frågan mest till er killar...

• Svar på tråden En "bra" avsugning?
  • eber4

En bra avsugning sker framför allt med mycket glädje.

• PrimitivMan

1) Hon gillar att göra det
    2) Hon är lyhörd och anpassar tunganvändning och hårdhet i sugandet utifrån hur jag gillar det (olika för olika män)
    3) Hon tar även gärna deep-throat (inte nödvändigt men ett plus)
    4) Tar satsen i munnen och gillar det

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym
    PrimitivMan skrev 2012-10-09 17:04:35 följande:
    2) Hon är lyhörd och anpassar tunganvändning och hårdhet i sugandet utifrån hur jag gillar det (olika för olika män)
    Klockrent. Nr två om "hårdhet" är väldigt viktig
  • Anonym (Robert)

För mig är det viktigaste att avsugningen inte är "monoton", inte bara "in och ut" så att säga (för då är en vagina så mycket skönare, oavsett hur hårt det sugs).

Lite tungvirvlar, fokus på ollonet (jag är omskuren) och "mycket glädje" (som någon skrev), så är jag överlycklig. Inget behov att hon tar den djupt i munnen, föredrar snarare tvärtom. Föredrar även att komma i en vagina, inte i en mun.

(Trist att min hustru vägrar suga, trots att den alltid är ren när vi går till sängs. Naturligtvis sög hon i början, halvdant, men dock. Ska man leva resten av livet utan en endaste avsugning? Nästan så att jag funderar på att låta en av tjejerna på jobbet få suga; ganska säker på att hon skulle göra det med glädje...)

• Anonym
    PrimitivMan skrev 2012-10-09 17:04:35 följande:

Håller med PrimitvMan, men det får inte bli för torrt. Ordentligt med saliv ska det vara! En riktigt bra avsugning är en blöt tillställning och om tjejen står på knä ska saliv och kuksafter rinna längs kinder och haka ner över brösten innan jag ger henne ett rejält "paint-job" över brösten och ansiktet och i munnen. Guld i mun
  • Mamma från mars

En bra avsugning sker med inlevelse och med kärlek. Man måste älska att suga kuk för att det ska bli bra.

Sen måste man vara lyhörd och öppen så att man vet vad killen vill ha, och älska att ge honom det han vill ha.

Sugtekniker är sånt man kan när man älskar att suga så det hänger inte så mycket på det.

• PrimitivMan
    Mamma från mars skrev 2012-10-10 12:42:15 följande:
    En bra avsugning sker med inlevelse och med kärlek. Man måste älska att suga kuk för att det ska bli bra.

Sen måste man vara lyhörd och öppen så att man vet vad killen vill ha, och älska att ge honom det han vill ha.

Sugtekniker är sånt man kan när man älskar att suga så det hänger inte så mycket på det.

Sant. Det finns egentligen inte bra och dåliga avsugningar. Det finns engagererade och oengagerade avsugningar. Hellre en glad nybörjare som tar sig an uppgiften med engagemang och glädje än en expert som inte gillar det (fast det är väl iof sällan man blir expert på avsugningar utan att gilla det)
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Plastpappan

helt rätt !
  • Anonym (öh)

Måste man älska det??? Jag älskar att maken njuter av det...skulle han inte göra det skulle jag inte suga.

Min man gillar nog bäst när jag kör tungspetsen på toppen och kanten på ollonet eller suger lite p¨å pungen också. Han är nöjd och såg stjärnor förra gången, då är det väl bra? Jag tog inte i så hårt att han såg stjärnor...Flört
  • Mamma från mars
    Anonym (öh) skrev 2012-10-10 13:02:16 följande:
    Måste man älska det??? Jag älskar att maken njuter av det...skulle han inte göra det skulle jag inte suga.

Min man gillar nog bäst när jag kör tungspetsen på toppen och kanten på ollonet eller suger lite p¨å pungen också. Han är nöjd och såg stjärnor förra gången, då är det väl bra? Jag tog inte i så hårt att han såg stjärnor...

Du läste nog inte riktigt vad jag skrev?

Jag skrev inte bara "älska att suga kuk"...
Svar på tråden En "bra" avsugning?