För att få till en perfekt avsugnig är inlevelse superviktigt. Att du blir kåt av det. Några av mina bästa avsugningar är i 69 när tjejen är på väg att komma men fortfarande lyckas hålla focus på sugandat och samtidigt blir helt frenetsikt kåt och suger som att det är min orgasm som får henne att komma. Många tjejer har svårt att fokusera på sugandet samtidigt i 69:an,.
Ett tips är att istället sitta på typ en magic wand / vibrator i sängen samtidgit som du suger honom. då kan man styra din stimulans genom att justera trycket mot vibratorn, lägg ev. någon kudde under om du behöver komma upp.
Tekniskt tycker jag att denna videon beskriver det bra, förutom att "swirl" tekniken i slutet får för lite uppmärksamhet:
"swirl" tekniken - Kläm åt längst ner vid roten med tumme och pek&lång-finger skruva handen uppåt, släpp och dra ner handen igen (löst), börja om.
Mycket saliv , handen skall glida lätt.
Dena andra handen kan med fördel hålla/masera pungen, genom att dra i pungen blir förhuden är ganska sträckt neråt. Så att huden inte åker fram och tillbaks utan att handen glider på kuken.