• Anonym (Nyfiken)

En "bra" avsugning?

Hörde igår någon som sa att "hon ger bra avsugningar" och började fundera på hur många olika sätt man kan ge en kille en avsugning på?

Och vad är det egentligen som definierar en "bra avsugning"?

Ställer frågan mest till er killar...

• Svar på tråden En "bra" avsugning?
  • PrimitivMan
    jonas1974 skrev 2012-10-10 16:25:13 följande:

Ögonkontakt och rinnande mascara..Så en bra avsugning är väldigt subjektivt.

Du har en poäng där
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym
    PrimitivMan skrev 2012-10-10 15:04:45 följande:

Det kanske inte finns så mycket mer att göra. En del män har problem att komma av avsugning. Har träffat på flera kvinnor som har haft partners om aldrig kommit av avusgning fastän de gillade det. Kan vara psykologiska spärrar eller de inte kan slappna av eller något. Har aldrig haft några problem av att komma av avsugning så jag vet inte själv varför.

Aha, jag har gått runt och trott att det är för att jag inte är tillräckligt bra. Så kan det ju också vara, men min kille verkar njuta av det iaf och säger att jag är bra på det.
  • pontus1
    Anonym skrev 2012-10-10 20:18:32 följande:

Aha, jag har gått runt och trott att det är för att jag inte är tillräckligt bra. Så kan det ju också vara, men min kille verkar njuta av det iaf och säger att jag är bra på det.

en avsugning e ju såå skönt kommer alltid då och grabbarna vill va med
  • Anonym
    pontus1 skrev 2012-10-10 21:29:02 följande:

en avsugning e ju såå skönt kommer alltid då och grabbarna vill va med
    aha men är det skönt även om du inte kommer? Eller betyder det att tjejen inte är tillräckligt bra?
  • pontus1
    Anonym skrev 2012-10-10 21:34:30 följande:
    aha men är det skönt även om du inte kommer? Eller betyder det att tjejen inte är tillräckligt bra?

det är skönt då också men jag säger till om det är nåt jag inte gillar  men kommer 9 av 10 ggr
  • Anonym (Märks)

Men tjejer märker ni inte av om det är en bra avsugning?

• ungvard

En avsugning kan ju göras på många olika vis och visst kan den vara bra eller dålig. Kan ju vara stående/knästående/liggande sen spelar de ju roll hur ni kvinnor använder mun/läppar/tunga. Det viktigaste är nog ändå om man ser att ni kvinnor gillar att suga, har aldrig så lätt att komma som vid en bra avsugning :)

• Vila365
    PrimitivMan skrev 2012-10-09 17:04:35 följande:

1) Hon gillar att göra det

2) Hon är lyhörd och anpassar tunganvändning och hårdhet i sugandet utifrån hur jag gillar det (olika för olika män)

3) Hon tar även gärna deep-throat (inte nödvändigt men ett plus)

4) Tar satsen i munnen och gillar det

Instämmer helt på alla punkter. Om alla 4 prickas det klockrent.

Kan även lägga till: spontana/oplanerade/oväntade avsugningar.. Underbart när man blir överraskad och helt plötsligt har kuken i hennes mun
  • tTechnoViking
    Anonym skrev 2012-10-10 14:51:25 följande:

Lyckas aldrig få min kille att komma när jag suger. Jag gillar att suga, visar det och testar lite olika "tekniker". Men efter en stund så får jag så jäkla ont i kärkarna och då är det inte roligt, så brukar inte kunna hålla på så länge så att han kommer... nån mer? Vad göra?

Testa göra det RIKTIGT LÅNGSAMT!!! Lovar han kommer gilla det :)
  • redhat

För att få till en perfekt avsugnig är inlevelse superviktigt. Att du blir kåt av det. Några av mina bästa avsugningar är i 69 när tjejen är på väg att komma men fortfarande lyckas hålla focus på sugandat och samtidigt blir helt frenetsikt kåt och suger som att det är min orgasm som får henne att komma. Många tjejer har svårt att fokusera på sugandet samtidigt i 69:an,.
    Ett tips är att istället sitta på typ en magic wand / vibrator i sängen samtidgit som du suger honom. då kan man styra din stimulans genom att justera trycket mot vibratorn, lägg ev. någon kudde under om du behöver komma upp.

Tekniskt tycker jag att denna videon beskriver det bra, förutom att "swirl" tekniken i slutet får för lite uppmärksamhet:

"swirl" tekniken - Kläm åt längst ner vid roten med tumme och pek&lång-finger skruva handen uppåt, släpp och dra ner handen igen (löst), börja om.
    Mycket saliv , handen skall glida lätt.
    Dena andra handen kan med fördel hålla/masera pungen, genom att dra i pungen blir förhuden är ganska sträckt neråt. Så att huden inte åker fram och tillbaks utan att handen glider på kuken.

• Anonym (kaffedraken2)

Sensuellt, inte hårt och inte snabbt. Märks ju om den som suger av gillar det... Flört

• Anonym (Att vilja ge räcker)

Jag tror inte kvinnor behöver oroa sig för om de är bra eller ej, bara att hon vill suga på min penis räcker väldigt långt. Sex är ingen prestationssport, bara snaska på. Den bästa avsugningen jag fått var när jag var ung, hon jag var med då ung hon med. Bägge helt oerfarna. Blev jätteskönt ändå och tog kanske max en minut.

Så länge du aktar tänderna är det fritt fram att snaska precis hur du vill, det är trevligt även om du inte är bra på det.

Svar på tråden En "bra" avsugning?