• Anonym (Nyfiken)

En "bra" avsugning?

Hörde igår någon som sa att "hon ger bra avsugningar" och började fundera på hur många olika sätt man kan ge en kille en avsugning på?

Och vad är det egentligen som definierar en "bra avsugning"?

Ställer frågan mest till er killar...

• Svar på tråden En "bra" avsugning?
  • Anonym (öh)
    Mamma från mars skrev 2012-10-10 12:42:15 följande:
    En bra avsugning sker med inlevelse och med kärlek. Man måste älska att suga kuk för att det ska bli bra.

Sen måste man vara lyhörd och öppen så att man vet vad killen vill ha, och älska att ge honom det han vill ha.

Sugtekniker är sånt man kan när man älskar att suga så det hänger inte så mycket på det.

detta skrev du
  • PrimitivMan
    Anonym (öh) skrev 2012-10-10 13:02:16 följande:

Måste man älska det??? Jag älskar att maken njuter av det...skulle han inte göra det skulle jag inte suga.

Min man gillar nog bäst när jag kör tungspetsen på toppen och kanten på ollonet eller suger lite p¨å pungen också. Han är nöjd och såg stjärnor förra gången, då är det väl bra? Jag tog inte i så hårt att han såg stjärnor...Flört

Nej då är det väl lite meningslöst. Men det är skillnad på att suga av för att man själv tänder på att partnern njuter och att göra det för att "det är något han gillar", lite pliktskyldigt så där.

Jag blir ju själv inte kåt rent fysiskt av att slicka men både själva handlingen (bla makten över partnerns njutning) och att hon blir kåt och njuter gör att jag älskar att göra det.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (intressant)

ingen som gillar att man leker lite med "grabbarna" samtidigt som man suger?

• Anonym
    Anonym (intressant) skrev 2012-10-10 14:43:22 följande:
    finns det garanterat men själv gillar jag det inte alls =)
  • Anonym

Lyckas aldrig få min kille att komma när jag suger. Jag gillar att suga, visar det och testar lite olika "tekniker". Men efter en stund så får jag så jäkla ont i kärkarna och då är det inte roligt, så brukar inte kunna hålla på så länge så att han kommer... nån mer? Vad göra?

• PrimitivMan
    Anonym skrev 2012-10-10 14:51:25 följande:
    Lyckas aldrig få min kille att komma när jag suger. Jag gillar att suga, visar det och testar lite olika "tekniker". Men efter en stund så får jag så jäkla ont i kärkarna och då är det inte roligt, så brukar inte kunna hålla på så länge så att han kommer... nån mer? Vad göra?

Det kanske inte finns så mycket mer att göra. En del män har problem att komma av avsugning. Har träffat på flera kvinnor som har haft partners om aldrig kommit av avusgning fastän de gillade det. Kan vara psykologiska spärrar eller de inte kan slappna av eller något. Har aldrig haft några problem av att komma av avsugning så jag vet inte själv varför.
  • Mamma från mars

För mig ingår dem i avsugningen, de är liksom en del av kuken.
  • PrimitivMan

Om "grabbarna" är kulorna så ja det är alltid trevligt. Men nej om det är barnen eller grabbarna på jobbet.
  • Mattias39
    Mamma från mars skrev 2012-10-10 12:42:15 följande:
    En bra avsugning sker med inlevelse och med kärlek. Man måste älska att suga kuk för att det ska bli bra.

Sen måste man vara lyhörd och öppen så att man vet vad killen vill ha, och älska att ge honom det han vill ha.

Sugtekniker är sånt man kan när man älskar att suga så det hänger inte så mycket på det.

Exakt! Min erfarenhet säger att om tjejen älskar att suga kuk så blir det i regel väldigt väldigt bra. :)
    Och om man som kille ser att hon verkligen gillar det hon gör så blir det ännu bättre.
    Det i sin tur gör säkert att tjejen gillar det ännu mer när hon ser hur han njuter extra mycket
    Uppåtgående spiral skulle jag vilja säga :)
  • jonas1974

Ögonkontakt och rinnande mascara..Så en bra avsugning är väldigt subjektivt.

Svar på tråden En "bra" avsugning?