- bf juli 2013 -
Ska vara i v.7 bf 28 juli 2013. Nån mer som har småhugg i sidan?
Ska vara i v.7 bf 28 juli 2013. Nån mer som har småhugg i sidan?
Blöder gör jag inte. Är lite nojig ändå.
Har fått tid hos BM den 17 december för och se om den sitter rätt och om den mår bra.. Längtar.
Ett tickande starkt hjärta. Dessutom satt lillen på rätt plats.
Fick bruna flytningar i söndags åkte in på måndagen. Där ställde de en diagnos utan undersökning. De sa att det var missfall. Men magen växer och symptom är kvar. Bm sa att det var vanligt med såna flytningar. Var det mf så hade jag blödit direkt efter. Det har jag inte gjort.
Jag ska på ul den 17 januari. Hade ingen tidigare tid. Jag hade så med min första. Det återkom med honom tre ggr. V.9, v.11 och v.15. Han är nu två år. Tyckte också det var konstigt att de inte ville kolla mig.
Väntar med spänning på ul på onsdag. Mår den bra och är den kvar är det som snurrar i huvudet på mig. Jag har känt att det kittlar på ena sidan ibland men det kan vara inbillning.
Är nu i v.16 men har inte känt några puffar sen i söndags. Bör man vara orolig då?
Har mage sen innan så på mig syns det inte än. Inga direkta rörelser i magen. Inbillar mig att jag ibland känner puffar. Men vet inte. Jobbigt att inte veta hur den mår. UL verkar vara så långt bort (7/3). Har ju ingen växtvärk heller, men omföderskor kanske inte har det lika mycket som förstföderskor. Man har ju läst myckethär på fl som har skrämt mig.. Har svårt att glädja mig åt min graviditet just nu när oron gäckar mig.
Det enda jag känner av är foglossning. Höll på att svimma av smärta i höfter och rygg idag när jag var och handlade.