Inlägg från: Angelica |Visa alla inlägg
  • Angelica

- bf juli 2013 -

Kände något som var som boxningspuffar på vänster sida. Kan ha varit tarmarna också. Jag går in i v18 på måndag. Frustrerande att inte veta. Kan ju vara för att min mage är större än den ska vara.

• Angelica

Ringer nog bm imorgon och säger att jag är orolig. Har fått ihållande håll på vänster sida dessutom. Har läst att det inte är bra. Kan ju inte gå och må psykiskt dåligt det är inte bra det heller.

• Angelica

Nojig idag. Pga extremt nervös mage låg jag pall hela dagen igår utan att äta annat än två äpplen på hela dagen och afil på kvällen. Rädd att den lille har tagit skada av detta. Tyckte att jag kände puffar igår. Men kan ha varit inbillning. Men i och med att gaserna gjorde ont så kan det ha varit lillen.

• Angelica

Har sån halsbränna och vet inte vad jag ska köpa för medel mot det. Har inte känt lillen på några dar. Så nu tror man det värsta. Det här blir en lång vecka för mig. UL nästa torsdag. Känns som en evighet när man är orolig.

• Angelica

Den tryckte mig på blåsan igårkväll. Blåsan kändes överfull, men det kom inget när jag gick. Måste ha varit lillen. Inget tryck idag.

• Angelica

Allt såg bra ut förutom att moderkakan satt lågt och lite ivägen för utgången. Så ett UL till i v.32 för och se om den flyttat upp sig. Annars blir det planerat snitt.

Svar på tråden - bf juli 2013 -