Inlägg från: Fåret Shaun |Visa alla inlägg
  • Fåret Shaun

- bf juli 2013 -

jess55 skrev 2012-11-04 00:58:59 följande:
    Hej allihop!:)) jag plussade för 2 veckor sen och är enligt uträkning i v6! Jag hoppas att lillen stannar kvar där inne!! Jag tänkte bara höra med er som har erfarenhet: När ska man kontakta barnmorskab och gå på ultrljud å "startsamtal"?? Jag befinner mig i USA för tillfället å kommer inte hem förns jag är i v9 eller v10. Är det för sent? Borde jag gå till nån bm här för att se att allt är som det ska eller kan det vänta? Vad har ni för syntom tjejer? Jag är tröööööötttt, ömma bröstvårtor å illamående av å till samt (ursäkta) flytningar i massor!! Lycka till:):)
    Här har de ändrat och har ett möte i v6-7 och sen ett omkring v10. Ring och boka tid om du kan

Det är fint att peka
  • Fåret Shaun

Här har de ändrat, vet inte hur det är i resten av landet. Jag ringde för att få samma bm som jag har haft innan

Det är fint att peka
  • Fåret Shaun
    Laconian: BF 26 juni 2013 (Andra barnet)
    MarieOlisan85: BF 1 Juli 2013 (Tredje barnet ) 
    MalinTherese: BF 1 Juli 2013 (Andra barnet ) 
    Rebban: BF 29 Juni - 1 Juli 2013 ( Första barnet ) 
    BillieJean91: Bf 1 Juli 2013 (Tredje barnet )
    Jane Doe: Bf 1 Juli 2013 (Första barnet )
    Lillasyster82: BF 1 Juli 2013 (Första barnet ) 
    hönapöna77: BF1 Juli2013 (Andra barnet ) 
    Jes55: BF 2 Juli 2013 ( Första barnet )
    Lizan: BF 2 juli 2013 (Första barnet
    smööla: BF 2 juli 2013 (första barnet)

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet ) 
    Fåret :BF 3 Juli 2013 (Fjärde barnet) 
    smulanss: BF 4 Juli 2013 (andra barnet)
    Jelu: BF 5 juli 2013 (andra barnet) 
    Jeeeenny: BF 6 Juli 2013 (andra barnet) 
    Chelley: BF 6 juli 2013 (första barnet) 
    Saga09: BF 6 Juli 2013 (andra barnet)
    Lillan82: BF 8 Juli 2013 (andra barnet) 
    Brumma: BF 11 Juli 2013 (andra barnet)

Fyll gärna på, kopiera, klistra in i rutan där du skriver. Fyll i ditt namn bf osv

Det är fint att peka
  • Fåret Shaun
    Toja skrev 2012-11-06 18:44:59 följande:
    Jag måste nog vara yngst här. Hoppas ingen dömer mig !
    Varför ska någon döma dig?
    Alla gör vi val i våra liv, hur de ser ut beror på många saker. Som jag hade inte ens sex innan jag var 18år, mest för jag hade egna demoner att bekämpa innan jag vågade lita på någon annan.
    Se denna grupp som ett stöd och kunna ställa konstiga frågor.

Idag var jag lite trött, skulle läsa två kapitel för att börja göra ett prov imorgon. Får skjuta upp provet någon dag då jag sov 9-13 istället. Handlade hem mat idag, citrusfrukter, tranbärsjuice och naturdiet. Jag ska göra färskpressad citrusjuice. Nej ingen aptit och mår illa varje natt, nu blir det att försöka dricka under dagarna och peta i mig mat när barnen är hemma.

Har sagt till mina barn att de kan sluta tjata om en bebis för det komemr inte bli någon om inte de börjar göra det jag ber dem att göra. (Klä på sig på morgonen, borsta tänderna osv)

Äldsta har blivit lovad pengar till en Monster High-docka om hon tömmer diskmaskinen, dukar bordet osv utan gnäll. Misstänker att jag inte behöver köpa en docka till henne.

För mig känns det konstigt att jag inte ska ha en höstis, mina andra barn är födda i september och oktober.  
    Det är fint att peka
  • Fåret Shaun

Jag dricker, fixar inte att äta. Filmjölk, mjölk, och annat. Tranbärsjuicen blev lite för söt för mig.

Det är fint att peka
  • Fåret Shaun

Gav, dags att ta tag i förskolan igen. Känns bra att säga till och veta att de går tillbaka till det gamla veckan efter. Orkar snart inte med att de inte tror mig att yngsta barnet får två horn i pannan hemma för att det inte trivs på småbarnsavdelningen bland alla ettårigas. Han är tre och rätt framåt för sin ålder. De som fyllde tre innan sommaren har fått byta avdelning

Det är fint att peka
  • Fåret Shaun
    Laconian skrev 2012-11-07 15:44:00 följande:
    Illes: jag ringde också om inskrivning- ska in i min graviditetsvecka 12. Kändes sent, eller blir det senare med andra barnet?
    Här har de gjort om, istället för inskrivning i v10-12 är det i v6-7 nu
    Det är fint att peka
  • Fåret Shaun
    Lillan82 skrev 2012-11-07 16:33:25 följande:
    foglossning i v 6 redan... Hur kommer detta gå? Förra graviditeten Hade ja inga symptom alls. Kluven om jag ska ringa barnmorskan redan nu. Vad hade ni gjort?

De gör inget, bälte är det som gäller, jag börjar leta kläder som inte visar bältet. Ska imorgon fråga min sjukgymnast om hon kan sätta nålar för att minska smärtan
    Det är fint att peka
Svar på tråden - bf juli 2013 -