• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Cecilia 913

Jag TROR att jag är gravid med min trea... i så fall bf mitten av juli 2013.
    Inga symptom än, förutom metallsmak i munnen, men jag känner mig ungefär som jag känt mig de två gånger det gått bra. Ingen gång när det blivit bebis har jag behövt testa mig för att veta att det var på gång. När jag fick MA testade jag tio gånger, kände mig inte alls gravid då.
    Vore kul att få hänga kvar i gruppen här, men det är ju early days yet...

• Lillasyster82
    Juli2013 skrev 2012-11-03 15:19:29 följande:
    Någon mer än jag som är jättedålig i magen?

Jag har problem med min mage, kan ha förstoppning ena dagen medan nästa är det tvärtom. Blir inte riktigt klok på att det varierar så mycket.
  • Lillasyster82
    Brumma skrev 2012-11-03 12:59:03 följande:
    Här kommer en bild på baksidan - så kan ni läsa o få en uppfattning om vilken slags bok det är :)  

Har nu beställt boken plus två andra varav en speciellt till min man, "Grattis, du ska bli pappa!". Tänkte överraska honom med den nästa söndag på farsdag... :) Så han får börja vänja sig på vad som komma skall. Han kommer bli så förvånad och inget han förväntar sig, då tycker jag det är extra roligt att ge bort presenter.
  • Leeroy

plussade ikväll och hoppas INTE att det är min cysta som producerar hcg..läste mig till att det KAN vara så Obestämd

• jess55

Hej allihop!:)) jag plussade för 2 veckor sen och är enligt uträkning i v6! Jag hoppas att lillen stannar kvar där inne!! Jag tänkte bara höra med er som har erfarenhet: När ska man kontakta barnmorskab och gå på ultrljud å "startsamtal"?? Jag befinner mig i USA för tillfället å kommer inte hem förns jag är i v9 eller v10. Är det för sent? Borde jag gå till nån bm här för att se att allt är som det ska eller kan det vänta? Vad har ni för syntom tjejer? Jag är tröööööötttt, ömma bröstvårtor å illamående av å till samt (ursäkta) flytningar i massor!! Lycka till:):)

• Fåret Shaun
    jess55 skrev 2012-11-04 00:58:59 följande:
    Hej allihop!:)) jag plussade för 2 veckor sen och är enligt uträkning i v6! Jag hoppas att lillen stannar kvar där inne!! Jag tänkte bara höra med er som har erfarenhet: När ska man kontakta barnmorskab och gå på ultrljud å "startsamtal"?? Jag befinner mig i USA för tillfället å kommer inte hem förns jag är i v9 eller v10. Är det för sent? Borde jag gå till nån bm här för att se att allt är som det ska eller kan det vänta? Vad har ni för syntom tjejer? Jag är tröööööötttt, ömma bröstvårtor å illamående av å till samt (ursäkta) flytningar i massor!! Lycka till:):)
    Här har de ändrat och har ett möte i v6-7 och sen ett omkring v10. Ring och boka tid om du kan

Det är fint att peka
  • Fåret Shaun

Här har de ändrat, vet inte hur det är i resten av landet. Jag ringde för att få samma bm som jag har haft innan

Det är fint att peka
  • Sandra 235

Hej! Jag hoppar in här fick ett väldigt fint pluss med det digitala idag och mitt BF är i juli någon gång :) underbar känsla med bebis i magen!

Svar på tråden - bf juli 2013 -