LHCF är för de lata
Ja jag menar att det är bara ett sätt att ta genvägar för att slippa träna. Bieffekterna kommer att komma som ett brev på posten. Ät som vanligt och rör på dig mer. Det är inte konstigare än så.
Ja jag menar att det är bara ett sätt att ta genvägar för att slippa träna. Bieffekterna kommer att komma som ett brev på posten. Ät som vanligt och rör på dig mer. Det är inte konstigare än så.
Jo LCHF skall det naturligtvis vara.
Det fungerar uppenbarligen om man vill minska i vikt, men det kommer med ett pris. Priset är hjärt- och kärlsjukdomar som inte syns efter 1,2,3 eller kanske ens 5-10 år. Sluta leta dieter och rör dig mer så kommer hela du bli mer frisk.
Många insulin-diabetiker kan sluta ta insulin eller minska det kraftigt om de äter LCHF. Det behöver alltså inte bara vara en bantningskur
Igentiligen inte. För mig är det toppen. Jag är för tung för att orka tränna utan spark i röven. Och det finns ingen som peppar mig. Sedan så är det de ända sätter för mig att avstå från socker då söttsuget minskar. Desutom har jag för hör insulinproduktion så lchf är toppen. Det är svårt att ändra en livstill. Bivärkningar ja det finns men eftersom förjderna av övervikt är värre så är det värt det.
Vare sig LCHF är hälsosamt eller att man går ner i vikt eller ej spelar ingen större roll för mig.
Det finns bra många andra dieter som är hälsosamma och kan få dig att minska i vikt.
LCHF bidrar till den Animaliska produktionen och det är något som vi måste börja minska så fort som möjligt!!!