• Anonym

Pop kläder är white trash!

Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?

• Svar på tråden Pop kläder är white trash!
  • Anonym

Om PoP är white trash, vad är då My Wear (Icas märke)?

• Anonym

Hur tänker du då ts? I så fall är ju hm,lindex,kappahl wt då dom kläderna är betydligt billigare än pop. Själv så SKITER jag i vad folk har för kläder på sina barn.

• Anonym
    Padda skrev 2012-10-27 16:24:30 följande:
    Det är det säkert fler som tycker. Själv tycker jag det är jättebra med billiga eller ärvda kläder eftersom ungarna ändå växer så snabbt och jag ogillar tanken att barnen ska behöva vara rädda om sina kläder eftersom jag tycker det hämmar deras lek. Jag är säkert white trash i dina ögon men så länge det gör mig lycklig så tänker jag vara det.

Jo men dom som köper PoP tror ju oftast att dom är bättre medans vi andra skrattar åt dom och deras kläder
  • Anonym
    Skräpis skrev 2012-10-27 16:29:04 följande:
    PoP är kvalite men kanske inte för dem som har lite pengar då jag tycker att 800 för en skaloverall är mycket pengar ffa när barnen växer ur det snabbt...

Tycker du att det är WT får det stå för dig.

Nej det är inte kvalité och 800 är inte dyrt!!
    plastkotte skrev 2012-10-27 16:29:20 följande:
    Har du verkligen ingenting bättre för dig?

Ursäkta? Om det inte passar så behöver du inte skriva
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 16:21:00 följande:
    Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?

PO.P-kläder för de som har det dåligt ställt? Annars är deras kläder både fula och DYRA, själv bojkottar jag dem eftersom dem anser att de som syr deras kläder inte är värda en lön de har råd att leva på.
    Själv skiter jag i vad min dotter har för märken. Min dotter har funktionella kläder hon kan röra sig i och leka i. Jag köper både nytt och begagnat. Funkar hur bra som helst 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 16:32:34 följande:

Nej det är inte kvalité och 800 är inte dyrt!!

Ursäkta? Om det inte passar så behöver du inte skriva
    För mig är 800kr 1,5 veckas matpengar så jo, det är mycket pengar för en overall mitt barn kanske bara kan ha i en månad.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 16:21:00 följande:
    Vad köper du för märken då om du tycker att PoP är dålig kvalite och white trash?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 16:40:58 följande:
    Vad köper du för märken då om du tycker att PoP är dålig kvalite och white trash?

Dior oftast!!
Svar på tråden Pop kläder är white trash!