Inlägg från: maaammaaa |Visa alla inlägg
  • maaammaaa

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag är inte bättre heller. Min man hade ett par tunna vita byxor som skulle föreställa jeans. Hans svarta kalsonger lyste genom dem, han såg helfånig ut i dem. Jag blev sur och klippte två 20 cm diameter stora hål på rumpan på dem så att han inte skulle använda dem och erbjöd mig betala ett par riktiga jeans eller finbyxor åt honom. Han tjurade i två dar hotade med skiljsmässa och skrek och härjade. I efterskott har han sagt att han hade säkert blivit mobbad på jobbet om han användt dem innan de var klippta och var jättenöjd med dem jag betalat åt honom. Hade det hänt idag att han kommit hem i "vita gaypants" som nån kallat dem hade jag låtit honom bli mobbad.

• maaammaaa

Ok hör här då. Vi köpte splittnya dyra vita lakan. Jag fick mens och det blev en liten en cm fläck på lakanet. Den gick nästan bort i tvätten, aningen syntes. Min man slänger utan tvekan bort det för tänk om någon skulle se det. Jag räddade det och mamma får antingen använda blekmedel på fläcken eller klippa mattrasor av dem.

• maaammaaa

Tro inte att mina älsklingsplagg inte blivit uppeldade av honom. För sexiga, eller så hade jag "omedvetet gjort" andra killar galna i mig förr när jag använt dem. Så lite hämdkänslor hade jag också.

• maaammaaa

Dom kommer från america va, sparkdräkterna. Borde skaffa en med amerikanska flaggan mönstrad och elda upp den framför vita huset.

• maaammaaa

Tacka vetja Sverige. Jag borde köpa en blå dräkt och måla två gula sträck som  flagga och använda den i Finland nu när språkstriden rasar.

Tysk Ikea reklam.

• maaammaaa

Det är väl inte så svårt man drar ner dräkten i ett buskage, skiter i luvan i misstag torkar sig och klär på sig igen går iväg och njuter av naturen och det tydligen nygödslade landskapet.

• maaammaaa

Det är sant och jätteenkelt. Det är värsta gången jag gjorde bort mig i min fodrade vinterFörvånadarbetsdräkt. Det var min man som märkte att jag skitit i luvan efter att vi gått några meter.

• maaammaaa

Om du känner dig väldigt skyldig kan du köpa en ny och färga om den till senapsgul i tvätten innan han märker att den är borta. Säg då inte vad du gjort.

• maaammaaa

Gott folk om ni ställer stringförespråkaren och onepiecebrännerskan mot varann. Hon brände min onepiece för att hon inte gillar den nu kastar jag bort hennes trosor förutom string  för att jag inte gillar dem så hade han kommit i bättre dager. Vi vet ju inte hur ts man är som person heller men högst antagligen en rätt modemedveten man.

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(