• SRydberg

    Hur går ni klädda när ni är ensamma hemma?

    Jag och min sambo diskuterade det igår, vi ramlade in på det av olika anledningar. Min sambo går gärna naken när vi är själva hemma. Max underkläder på sig. Jag brukar sätta på mig finare underkläder och gå runt i, men även jag kan vara naken ibland. Kolla på film/TV på kvällarna blir så mycket bättre med lite hudkontakt!

    Hur gör ni andra par? Våra kompisar igår som kom över sa att dom har på sig mjukisbyxor och går absolut inte nakna. Kan vara kul och veta hur andra gör Skrattande

    (Gjorde tydligen en quiztråd på förra.. jag gör om och jag gör rätt denna gången Tungan ute)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 14:32
    Okej jag verkar ju vara helt inkompentent när det kommer till att göra lite roliga omröstningar MEN ni förstår poängen och står nog ut med blanka svar

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur går ni klädda när ni är ensamma hemma?
  • Cecese

    Mjukiskläder typ för det mesta. Jag skulle ju frysa ihjäl om jag skulle gå naken eller i bara underkläder..... 

  • Smulan 89

    Naken på morgonen (sover naken) och sen klär jag på mig jeans och vanliga kläder. Hade mjukiskläder andra graviditeten och ett tag efter det, men trivs bäst i jeans och linne även hemma.

  • annca

    Ingen skilnad på om vi är ensamma hemma eller om vi ska till ICA eller gå på puben. Helt normala kläder.


    ~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • CeeJay

    Mjukiskläder, men väldigt oftast lite "finare" mjukiskläder som jag inte skulle skämmas för om jag behöver ta emot besök utan att byta om. Dvs en t-shirt/top och kanske gympabyxor. Och med "finare" menar jag att dom är hela och någorlunda rena...

  • moruppgren

    Vi är sällan helt ensamma hemma då barnen är rätt små. Men jag älskar mjukisbyxor, ett linne och en skön kofta. Maken är besatt av pyjamasbyxor och skulle kunna bo i dom om han fick bestämma.. men det får han inte ;)

  • LillaEmlaan

    Här hemma bor vi mer eller mindre i mjukisbyxor och någon t-shirt typ :)
    När vi går ut bland folk blir det dock jeans och något linne eller så.

  • Casablanca

    Jag gillar verkligen inte att vara naken! Det har ingenting att göra med att jag inte trivs med min kropp, jag tycker att jag är skitsnygg , men det känns obekvämt och ovant. Jag brukar ha på mig en enkel kjol och någon topp, eller nattlinne om det är sent på kvällen/ tidigt på morgonen. Min man brukar gå i kalsonger eller i mjukisbyxor och bar överkropp.


    ♥ Jag bloggar om tidig graviditet på tretillfyra.blogspot.com - Avslöja mig inte om du känner igen mig ♥
  • lövet2

    T-shirt, skjorta och mjukisbyxor. Jag är mycket sällan helt ensam hemma, och även när jag är det, så kan det ju dyka upp besökare ...

  • Thaleya1

    Mjukiskläder, ibland på morgonen sitter jag kanske någon timma i underkläder innan jag inser att jag måste klä på mig för att jag fryser ihjäl.

Svar på tråden Hur går ni klädda när ni är ensamma hemma?