• Wimsey

Din partner har slängt den mest slitna hälften av dina trosor/kalsonger och ger dig ett presentkort i en underklädesaffär motsvarande nyvärdet. Du ...

Som vanligt inspirerad av en annan tråd, en dag kommer du hem och hälften av dina underkläder är destruerade. Din partner har slängt dem och ger dig ett presentkort motsvarande nyvärdet för att köpa nya (egentligen var din partners tanke att själv köpa de nya underkläderna, men kom fram till att du visste bättre vad du ville ha)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-31 09:42
    Diskutera enligt scenariot i DEN HÄR tråden, det är en helt annan frågeställning än inspirationtråden.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din partner har slängt den mest slitna hälften av dina trosor/kalsonger och ger dig ett presentkort i en underklädesaffär motsvarande nyvärdet. Du ...
  • RoadRunner

Blir lycklig, för det betyder att jag inte själv måste rensa bland mina underkläder:)

A clever person solves a problem. A wise person avoids it. - Albert Einstein
  • Winterfell

Röstade på blir glad och går och shoppar! Jag handlar underkläder jättesällan och hälften av dem använder jag inte så om jag fick en spark i baken till att byta ut de där gamla så skulle jag inte sura ihop.

• DragonWoman

Glad, lämnar sonen hos honom o går o shoppar hela dagen.... skulle behöva byta ut 90% av trosor men prioriterar annat... som vanligt Skäms

Svininfluensavaccinet gör dig dum......
  • lövet2

Lite glad över omtanken, men mest ledsen, sur och förbannad. Han ska ge fanken i mina kläder, och han ska inte slänga sådant jag äger utan att fråga först!

• Insatt

Jag råkar gilla mina trosor och har vissa favoriter som det är svårt att hitta ersättare till så jag hade blivit förbannad! Både jag och min sambo klarar av att klä oss själva utan inblandning från den andra.

• Glädje58

Jag blir varken sur, arg eller förbannad. Men lite lack skulle jag bli. Samt påpeka att det hade räckt med att säga att jag borde byta ut hälften.

• Madeleine Louise

Jag blir överlycklig att jag ska få nytt! Om han slängt dem måste de tyda på att de var slitna (?) och då blir jag glad över att han tagit sig tid att rensa ut min garderob och dessutom ger mig NYTT! Jag skulle nog ge något till honom som tack

Njuter av livet i Spanien med man och snart två barn!
  • Themis

Inget fel på tanken men anledningen till att en del bekvämlighetsundisar ser ut som de gör är att de är förbannat svåra att ersätta- 100% bomull i en vettig modell växer inte på trän nuförtiden liksom.

Så jag kan garantera att det kostar mer än han tror att ersätta.

Om att välja man: Den som nöjer sig med skit får sällan blommor. /Themis
Svar på tråden Din partner har slängt den mest slitna hälften av dina trosor/kalsonger och ger dig ett presentkort i en underklädesaffär motsvarande nyvärdet. Du ...