• Angels

Vad köper du till din man/pojkvän i julklapp?

Samma problem varje år. Vad ska jag ge sambon i julklapp. Snälla hjälp mig genom att säga vad du tänkt köpa, eller kanske köpt tidigare år. Tycker det är så otroligt tråkigt med kalsonger och strumpor etc. Vill köpa något som han verkligen skulle uppskatta, bli glatt överraskad av, men har idétorka.

Misstänker att jag inte är ensam, så HJÄLP!

• Svar på tråden Vad köper du till din man/pojkvän i julklapp?
  • SC11

Min sambo får ett fifa 13 i farsdagpresent (annars hade han fått det i julklapp) och även en heldag i gbg på whiskymässan i April.

I julklapp tänker jag ge en parfym, någon bok, och eventuellt en kaffemaskin om det finns någon till bra pris. 

• Miah21

Min ska få ett eget portabel hårddisk. Han snor min hela tiden med bilder på våran dotter. Är rädd att de ska försvinna. Sen ett par hörlurar med mikrofon i, tror de kallas headset.
    Välbehövligt för honom..  

Mamma till Julia, 100126 + Liten i magen, 130522
  • Mimmi85

Sodastremer. Bjuda på konsert/bio/teater. Kallingar.snygg plånbok.

• MadeleneStrömqvist

Jag och min sambo har kommit överens om att istället för att köpa till varandra (då man oftast hamnar i detta stadium att man inte vet vad man ska köpa) så åker vi iväg och bor på hotell bara vi en helg, äter gott och gör något roligt tillsammans :) faktiskt riktigt uppskattat av oss båda och man får rå om varandra riktigt en helg :)

• cherrycupecake83

vad har han för intressen? 
    vad gillar han för något?

jag har många ggr köpt filmer/serier/böcker, biljetter till någon upplevelse?
    då du själv kan gå med. Typ festival/konsert, kanske en resa till spa då får ni en romantisk weekend ihop, restaurangbesök, eller annat resemål som inte är långt bort men som ni båda kan ta del av.. det behöver ju inte vara just "hans" egna julklapp. Det kan likaväl bli eran gemensamma julklapp.

• My name is Luca

Jag har köpt en upplevelse till min underbara kille, 1 timmes körning med antingen Ferrari eller Lamborghini. 
    Jag köpte den via groupon.se för 1499 och sparade 3000 kr på det.

Det var ett farsdag erbjudande.
    Jag vet att han kommer bli galet glad eftersom han har velat göra detta så länge. Jag längtar till julafton för att se hans reaktion :) 

• mycketsaft

Förra året fick sambon en upplevelse på liveit.se (tror jag det heter), en provflygning, men han har inte haft tid att göra det så han bytte till att köra lamborghini istället (när man byter får man typ ett år till på sej att göra aktiviteten.) Ett tidigare år fick han körkortsteorin till MC av mej, i år har jag ingen aning, har i princip inga pengar. Kanske ska sy ett kamerafodral åt honom, men det kommer att bli fruktansvärt fult om jag känner mej själv :p

Svar på tråden Vad köper du till din man/pojkvän i julklapp?