• Anonym (Otrogen mamma)

Jag är fru, mamma och bedrar min make, fråga mig vad du vill!

Som rubriken låter. Jag är en mamma, har två barn, är gift med en man jag älskar, har hus bil och båt. Men jag är konstant otrogen mot min man. Har både älskare och ONS ibland. Han vet inget, och lider inte heller av det.
    Fråga på! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-06 09:51
    Oj vilken respons! Har läst alla inlägg men kan tyvärr inte svara på alla :( Mycket starka känslor verkar denna tråd ha väckt, många amatörpsykologer som gillar att döma andra personer.. Vill tillägga att min man vet inget och att han inte lider. Jag älskar honom och HADE det ställts på sin spets så hade jag självklart valt honom framför mina affärer. Men som tur är så har det inte blivit så ännu :)

• Svar på tråden Jag är fru, mamma och bedrar min make, fråga mig vad du vill!
  • IsadorasMamma

Varför?

Är det något du vill sluta med eller har du satt det i system?

• Anonym

Varför gör du så mot dina barns pappa? Vad har han gjort för att förtjäna att bli bedragen?

• Anonym (Otrogen mamma)
    IsadorasMamma skrev 2012-11-05 11:08:12 följande:
    Varför?

Är det något du vill sluta med eller har du satt det i system?
    Gillar uppmärksamheten och sexet. Får mig att känna mig attraktiv när andra män vill ha mig också.

Vill inte sluta, inte nu iallfall. 
  • Anonym (Otrogen mamma)
    Anonym skrev 2012-11-05 11:08:25 följande:
    Varför gör du så mot dina barns pappa? Vad har han gjort för att förtjäna att bli bedragen?
    För att jag gillar det.
    Egentligen har han inte gjort något alls för att förtjäna det.. Skäms Men han får sex också iallfall. 
  • gladtjeej

Man ljuger inte och går bakom ryggen på den man älskar.

:( Blir bara ledsen när jag läser din TS.

• Anonym (Otrogen mamma)
    gladtjeej skrev 2012-11-05 11:12:13 följande:

Man ljuger inte och går bakom ryggen på den man älskar.

:( Blir bara ledsen när jag läser din TS.

Jo, vissa av oss gör det. Vissa med sex, andra med andra saker. Men att det finns dem som inte har NÅGRA hemligheter inför sin partner har jag svårt att tro.
  • Anonym

Vad händer om du blir gravid? Skulle det vara OK om din man gjorde detsamma? Älskar du din man?

• Anonym (Otrogen mamma)
    Anonym skrev 2012-11-05 11:14:48 följande:
    Vad händer om du blir gravid? Skulle det vara OK om din man gjorde detsamma? Älskar du din man?
    Jag blir inte gravid då jag har spiral samt att vi alltid använder kondom.
    Vet inte, han är nog inte den typen.
    Ja jag älskar honom, jättemycket faktiskt. 
  • puss

Du känner dig attraktiv?? Jag har sett bilder på crackluder. Man behöver inte vara attraktiv för att karlar ska anse att man duger att köra kuken i.

Pinsamma människa. Ha lite stolthet.

• Anonym
    Anonym (Otrogen mamma) skrev 2012-11-05 11:10:06 följande:
    Gillar uppmärksamheten och sexet. Får mig att känna mig attraktiv när andra män vill ha mig också.

Vill inte sluta, inte nu iallfall. 
    Det låter som att du har problem med din självkänsla, att du kanske inte älskar dig själv tillräckligt mycket eftersom du ständigt söker bekräftelse från andra.

Finns hjälp att få via terapeuter och SLAA (Anonyma sex och kärleksberoende).
Svar på tråden Jag är fru, mamma och bedrar min make, fråga mig vad du vill!