• Anonym (Otrogen mamma)

Jag är fru, mamma och bedrar min make, fråga mig vad du vill!

Som rubriken låter. Jag är en mamma, har två barn, är gift med en man jag älskar, har hus bil och båt. Men jag är konstant otrogen mot min man. Har både älskare och ONS ibland. Han vet inget, och lider inte heller av det.
    Fråga på! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-06 09:51
    Oj vilken respons! Har läst alla inlägg men kan tyvärr inte svara på alla :( Mycket starka känslor verkar denna tråd ha väckt, många amatörpsykologer som gillar att döma andra personer.. Vill tillägga att min man vet inget och att han inte lider. Jag älskar honom och HADE det ställts på sin spets så hade jag självklart valt honom framför mina affärer. Men som tur är så har det inte blivit så ännu :)

• Svar på tråden Jag är fru, mamma och bedrar min make, fråga mig vad du vill!
  • Anonym (Otrogen mamma)
    Anonym (Molly) skrev 2012-11-05 12:08:53 följande:
    Sociopater ar inte helt kanslokalla. Det ar en myt. Daremot kanner dom inte empati eller skuld. Du later sadan. Fast... om du ar sociopat sa kommer du inte att bry dig om att kolla upp det eller tycka att det gor nagonting, sa lange du kan gora saker som sjalv njuter av.

Jag tycker du later som en vidrig manniska helt utan moral och jag forstar inte hur du kan leva med dig sjalv. Formodligen skiter du fullkomligt i det. Vilket gor mig annu mer benagen att tro att du har en personlighetsstorning.

Ett litet test:
    En kvinna gar pa sin mammas begravning. Dar traffar hon sina drommars man.
    Nar hon kommer hem mordar hon sin syster. Varfor? 
    Är du en amatörpsykolog med egna problem bara för att jag inte följer din norm?

Fattar faktiskt ingeting av ditt sk test. Kan det vara så att mannen är systerns man och hon vill åt honom själv? Något är dock skumt med någon som vill "testa" andra människor på nätet bara för de har annorlunda åsikter än en själv, det fattar jag däremot. 
  • NadiaMi
    Anonym (Otrogen mamma) skrev 2012-11-05 13:42:57 följande:
    Jag tror inte att jag förstör hela mitt och min familjs liv. Om min man får redan på det och vill skiljas, då får han berätta för barnen varför han inte vill leva med deras mamma. Då är det hans val att skiljas. Bara för att jag har älskare betyder inte det att jag vill skiljas.
    Jag gissar att trohet var ett av de löften du gav när ni gifte er.
    Du har också skrivit att din man inte vill ha ett öppet förhållande - vilket innebär att han inte vill att du ska ha sex med andra.

Om han vill skilja sig så blir det förmodligen för att deras mamma har varit otrogen och haft sex med andra.
    Något barn inte bör behöva få reda på...

Det är dessutom du som aktivt har valt att vara otrogen.
    Hur kan du rent logiskt lägga det på din mans ansvar?
  • Anonym (Otrogen mamma)
    joseeffin skrev 2012-11-05 12:10:27 följande:
    Har jag inte påstått någonstans. Men hoppas att du är ett skämt för så äckliga människor som du borde vara ett skämt.
    Du känner inte mig. Jag är verkligen inte äcklig. Sköter min kropp och hygien bättre än vad genomsnittskvinnan i Sverige gör vågar jag mig faktiskt på att säga, även om övervikt har blivit en norm i dagens samhälle.
  • Anonym (Otrogen mamma)
    Anonym (konsekvenser) skrev 2012-11-05 12:10:51 följande:

Du TROR inte att det kommer bli så...!?
    Wow, vilket utsökt moget förhållningssätt till risker.

- Hoppas (verkligen) att dina barn tar efter ditt beteende och riskbedömning. Att de fullständigt struntar i risker som du (eller andra) försöker få dem att inse..

"Ja mamma, jag vet att det kanske är lite osäkert att jag går ut så här slampigt klädd, berusad ensam i en central park på lördagsnatten och att risken är stor att jag blir våldtagen och utsatt för allt möjligt.
    - Men jag TROR inte det kommer bli så.

Grattis!! Du har just vunnit pris som årets mamma. En förebild och någon att se upp till för dina barn.
    Fy fan vilken vidrig jävla mamma du är. Fruktansvärt oansvarig och värdelös.
    Oduglig!

Gör dig själv och dina barn en chans och lämna hus och hem.
    Öppna "eget" och sälj din kropp så får du göra det du tydligen är bäst på.

Kräks
    Intressant när du börjar prata om riskbedömning. Men ja, jag är nog mer benägen att ta kalkylerade risker än vad många andra är. Det har jag kommit långt med, både i arbetslivet, affärer och privat.
    Hade jag inte snackat in mig på college i USA på 80 talet så hade jag inte haft det jobbet jag har idag. Även om lite av mina referenser var lögn... Hade jag inte vågat satsa på bostadsmarknaden i början av 90 talet hade jag inte varit skuldfri i mitt boende i dag. Hade jag inte vågat gå fram till den där trevliga mannen på en fest hade jag inte haft barn idag.
    Alla gör sina egna val, vissa vill aldrig ta en risk för att det är farligt och det respekterar jag. Men de skall sedan inte sitta och gnälla över att de aldrig har något bra eller jämt ont om pengar. 
    Jag ser mig faktiskt som en förebild för både mina barn och andra kvinnor. Är verkligen inte ansvarslös. Att jag separerar sex och kärlek gör mig inte till någon hemsk kvinna, åtminstonde inte bland folk födda efter 1950.

Varför skall jag lämna mitt eget hem och barn? Öppna eget behöver jag inte då jag tjänar tillräckligt bra på mitt arbete och mina affärer.
  • Anonym (Otrogen mamma)
    MsMagnolia skrev 2012-11-05 12:15:45 följande:
    Mår illa av den här tråden! Kräks

Ser du ner på din man på något sätt? Är han en toffel i dina ögon? Förstår inte hur du i samma tråd som du berättar att du är otrogen mot honom kan påstå att du älskar honom. Det går fanimig inte ihop! Skrikandes
    Nej jag ser inte ner på honom alls. Han är MANNEN i mitt liv. De andra är bara förströelse {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Otrogen mamma)
    Anonym (Peter) skrev 2012-11-05 13:44:18 följande:
    Åh fy FAN! Du är nog den allra vidrigaste människan som skrivit i det här forumet. Någonsin!

Det är SJÄLVKLART INTE din mans val att skiljas. Det är hans TRAGISKA KONSEKVENS av ditt egoistiska, vidriga beteende!!!
    Det finns många som förlåt otroheter och gått vidare. Varför skulle inte min man kunna göra det?
    Väljer han att skiljas, så får han stå för det valet. Jag kan inte tvinga honom att inte göra det om det är hans önskan. En konsekvens hade kunnat vara att vi hade öppet förhållande istället. Inte att skiljas. 
  • MsMagnolia
    Anonym (Otrogen mamma) skrev 2012-11-05 13:52:24 följande:
    Nej jag ser inte ner på honom alls. Han är MANNEN i mitt liv. De andra är bara förströelse {#emotions_dlg.djavulsk}
    Du har inte rätt att skriva "MANNEN i mitt liv" om honom när du behandlar honom som något som katten släpat in.
  • Ellan92
    Anonym (Otrogen mamma) skrev 2012-11-05 11:13:47 följande:
    Jo, vissa av oss gör det. Vissa med sex, andra med andra saker. Men att det finns dem som inte har NÅGRA hemligheter inför sin partner har jag svårt att tro.
    jag har levt med min partner i 6 år.. den enda hemligheten jag har nog är att det var jag som åt hans chokladkaka förra veckan men sa att jag inte sett den... 
  • Anonym (Otrogen mamma)
    NadiaMi skrev 2012-11-05 13:45:19 följande:
    Jag gissar att trohet var ett av de löften du gav när ni gifte er.
    Du har också skrivit att din man inte vill ha ett öppet förhållande - vilket innebär att han inte vill att du ska ha sex med andra.

Om han vill skilja sig så blir det förmodligen för att deras mamma har varit otrogen och haft sex med andra.
    Något barn inte bör behöva få reda på...

Det är dessutom du som aktivt har valt att vara otrogen.
    Hur kan du rent logiskt lägga det på din mans ansvar?
    Jag är trogen min man, han och barnen är de enda i mitt liv, kärleksmässigt. Sexuellt är en annan sak, jag skiljer på kärlek och sex. Hade jag inte gjort det hade jag inte ens kunnat leka med min rabbit.

Väljer  han att lämna in skiljsmässopapprena så är det hans ansvar. Inget jag vill. 
  • Anonym (Otrogen mamma)
    MsMagnolia skrev 2012-11-05 13:54:05 följande:
    Du har inte rätt att skriva "MANNEN i mitt liv" om honom när du behandlar honom som något som katten släpat in.
    Vem är du som bestämmer vilken rätt jag har med min man?
    Han är mannen i mitt liv. Jag är en underbar fru mot honom, hur många av er ger er man sex flera gånger i veckan? att jag har ett liv vid sidan om honom är inte likställt med att behandla honom illa. 
Svar på tråden Jag är fru, mamma och bedrar min make, fråga mig vad du vill!