• Anonym (Otrogen mamma)

Jag är fru, mamma och bedrar min make, fråga mig vad du vill!

Som rubriken låter. Jag är en mamma, har två barn, är gift med en man jag älskar, har hus bil och båt. Men jag är konstant otrogen mot min man. Har både älskare och ONS ibland. Han vet inget, och lider inte heller av det.
    Fråga på! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-06 09:51
    Oj vilken respons! Har läst alla inlägg men kan tyvärr inte svara på alla :( Mycket starka känslor verkar denna tråd ha väckt, många amatörpsykologer som gillar att döma andra personer.. Vill tillägga att min man vet inget och att han inte lider. Jag älskar honom och HADE det ställts på sin spets så hade jag självklart valt honom framför mina affärer. Men som tur är så har det inte blivit så ännu :)

• Svar på tråden Jag är fru, mamma och bedrar min make, fråga mig vad du vill!
  • Ellan92
    Anonym skrev 2012-11-05 11:43:09 följande:
    Jag hoppas att Du skyddar Dig och inte drar hem nått till Din stackars sambo.
    JAG hoppas att hennes man får reda på det och lämnar henne.
    Eller att han är otrogen och råkar ge henne en släng klamydia
    eller att hennes barn senare får veta varför pappa lämnade mamma som pippade runt med andra män medans mannen som älskade henne var helt ovetande
  • Ellan92
    Anonym (Otrogen mamma) skrev 2012-11-05 12:00:32 följande:
    Isåfall inte, men jag tror inte det kommer bli så.
    man kan ju hoppas
  • Anonym (Otrogen mamma)
    Anonym (Peter) skrev 2012-11-05 13:50:21 följande:
    Du kan tvätta dig i klorin men du är ändå äcklig! Det är din insida som är äcklig! Det är sättet du skriver på! Det är hur du behandlar din man! Hur du skiter i din familj! Hur du sätter din egen sjuka njutning i första rummet! det är ÄCKLIGT!
    Jag behandlar min man bättre än vad de flesta kvinnor gör. Jag skiter inte i vare sig honom eller min familj. Var har du fått det ifrån? De vet ju inte om mitt externa sexliv.
    Att jag njuter av sex, oavsett om det är med min man, en annan kvinna eller en älskare. Är det äckligt?  
  • Ellan92
    Anonym (Peter) skrev 2012-11-05 13:50:21 följande:
    Du kan tvätta dig i klorin men du är ändå äcklig! Det är din insida som är äcklig! Det är sättet du skriver på! Det är hur du behandlar din man! Hur du skiter i din familj! Hur du sätter din egen sjuka njutning i första rummet! det är ÄCKLIGT!
    Skål
  • NadiaMi
    Anonym (Otrogen mamma) skrev 2012-11-05 13:55:46 följande:
    Jag är trogen min man, han och barnen är de enda i mitt liv, kärleksmässigt. Sexuellt är en annan sak, jag skiljer på kärlek och sex. Hade jag inte gjort det hade jag inte ens kunnat leka med min rabbit.

Väljer  han att lämna in skiljsmässopapprena så är det hans ansvar. Inget jag vill. 
    Fast kruxet där är att du och han förmodligen har olika syn på trohet.
    Att leka med en rabbit - jämfört att ha sex med en annan person (oavsett om det är en man eller en kvinna) är för de flesta två väldigt olika saker.

Men hur ser du på sex med kvinnor?

Din man gillar inte tanken, men han gillar ju inte tanken på ett öppet förhållande där du har sex med andra män heller. Men det verkar du inte ha några problem med.
    Så, teoretiskt sett, om du skulle träffa en kvinna du klickar med på det fysiska planet, skulle du se henne som en potentiell älskarinna då? Som du gör med de män det klickar med?
  • Ellan92
    Anonym (Otrogen mamma) skrev 2012-11-05 14:00:23 följande:
    Jag behandlar min man bättre än vad de flesta kvinnor gör. Jag skiter inte i vare sig honom eller min familj. Var har du fått det ifrån? De vet ju inte om mitt externa sexliv.
    Att jag njuter av sex, oavsett om det är med min man, en annan kvinna eller en älskare. Är det äckligt?  
    Du behandlar honom inte bra på något sätt när du utan samvete ligger runt med andra
  • NadiaMi

Och TS, detdär med att du "förmodligen är bättre än de flesta andra" vore det trevligt om du lade ner.
    Det ser bara ut som att du blir defensiv, och du bjöd trots allt själv in till denhär frågestunden.

Däremot står det dig fritt att låta bli att besvara inlägg som inte är frågor.

• Anonym (Otrogen mamma)
    Ellan92 skrev 2012-11-05 13:59:36 följande:
    man kan ju hoppas
    Varför hoppas du på andras skilsmässor? Är du själv en i grunden olycklig person som gillar när det går dåligt för andra? Du borde jobba lite med dig själv tycker jag.
  • Anonym (Otrogen mamma)
    NadiaMi skrev 2012-11-05 14:00:46 följande:
    Fast kruxet där är att du och han förmodligen har olika syn på trohet.
    Att leka med en rabbit - jämfört att ha sex med en annan person (oavsett om det är en man eller en kvinna) är för de flesta två väldigt olika saker.

Men hur ser du på sex med kvinnor?

Din man gillar inte tanken, men han gillar ju inte tanken på ett öppet förhållande där du har sex med andra män heller. Men det verkar du inte ha några problem med.
    Så, teoretiskt sett, om du skulle träffa en kvinna du klickar med på det fysiska planet, skulle du se henne som en potentiell älskarinna då? Som du gör med de män det klickar med?
    Jag menade bara att om jag inte kunnat skilja på sex och kärlek hade jag inte kunnat ha sex med en plastsak eftersom jag inte älskar den. 
    Jag är både sugen och öppen för sex med andra kvinnor, kommer chansen tar jag den. Men det har inte hänt riktigt ännu. 
  • Anonym (Otrogen mamma)
    Ellan92 skrev 2012-11-05 14:01:36 följande:
    Du behandlar honom inte bra på något sätt när du utan samvete ligger runt med andra
    Det gör jag visst det. Jag behandlar honom bättre än vad majoriteten här på familjeliv gör med sina män.
Svar på tråden Jag är fru, mamma och bedrar min make, fråga mig vad du vill!