• Anonym (Otrogen mamma)

Jag är fru, mamma och bedrar min make, fråga mig vad du vill!

Som rubriken låter. Jag är en mamma, har två barn, är gift med en man jag älskar, har hus bil och båt. Men jag är konstant otrogen mot min man. Har både älskare och ONS ibland. Han vet inget, och lider inte heller av det.
    Fråga på! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-06 09:51
    Oj vilken respons! Har läst alla inlägg men kan tyvärr inte svara på alla :( Mycket starka känslor verkar denna tråd ha väckt, många amatörpsykologer som gillar att döma andra personer.. Vill tillägga att min man vet inget och att han inte lider. Jag älskar honom och HADE det ställts på sin spets så hade jag självklart valt honom framför mina affärer. Men som tur är så har det inte blivit så ännu :)

• Svar på tråden Jag är fru, mamma och bedrar min make, fråga mig vad du vill!
  • Ellan92
    Anonym (Otrogen mamma) skrev 2012-11-05 14:02:55 följande:
    Varför hoppas du på andras skilsmässor? Är du själv en i grunden olycklig person som gillar när det går dåligt för andra? Du borde jobba lite med dig själv tycker jag.
    I ett äktenskap där den ena är ett svin och ligger runt här och var med sin partner ovetande, så hoppas jag på skiljsmässor.

Nä jag är väldigt lycklig med min familj och skulle aldrig riskera att förstöra den eller såra min man så grovt att jag springer runt och tigger stock överallt. 
  • Ellan92
    Anonym (Otrogen mamma) skrev 2012-11-05 14:04:43 följande:
    Det gör jag visst det. Jag behandlar honom bättre än vad majoriteten här på familjeliv gör med sina män.
    hur behandlar majoriteten av dom på FL sina män då ?
  • Anonym (Otrogen mamma)
    NadiaMi skrev 2012-11-05 14:02:16 följande:
    Och TS, detdär med att du "förmodligen är bättre än de flesta andra" vore det trevligt om du lade ner.
    Det ser bara ut som att du blir defensiv, och du bjöd trots allt själv in till denhär frågestunden.

Däremot står det dig fritt att låta bli att besvara inlägg som inte är frågor.
    Defensiv låter lite hårt, men självklart förklarar jag mina handlingar och mitt sätt att se på saken.
    Ok, jag förstår att familjelivsfruarna är gudinnor så jag ändrar mitt påstående och säger att jag anser att jag behandlar min man bättre än vad många av mina vänninor gör, nöjd med korrigeringen? 

Jag är fullt medveten om att jag kan besvara vilka inlägg jag vill, frågor eller inte. 
  • FOA

När finner du tid att vara otrogen? Undrar aldrig din man var du är/gör?

• Anonym (Otrogen mamma)
    Ellan92 skrev 2012-11-05 14:05:19 följande:
    I ett äktenskap där den ena är ett svin och ligger runt här och var med sin partner ovetande, så hoppas jag på skiljsmässor.

Nä jag är väldigt lycklig med min familj och skulle aldrig riskera att förstöra den eller såra min man så grovt att jag springer runt och tigger stock överallt. 
    Gud vad du överdriver! Jag tigger inte stock överallt. Jag har ett par älskare och jag är öppen för nya kontakter, oavsett om det är i sängen, i arbetslivet eller i affärer. 
  • Ellan92
    Anonym (Otrogen mamma) skrev 2012-11-05 14:08:09 följande:
    Gud vad du överdriver! Jag tigger inte stock överallt. Jag har ett par älskare och jag är öppen för nya kontakter, oavsett om det är i sängen, i arbetslivet eller i affärer. 
    äckligt iallafall.
  • Anonym (Otrogen mamma)
    Ellan92 skrev 2012-11-05 14:05:50 följande:
    hur behandlar majoriteten av dom på FL sina män då ?
    Några exempel:
    Titta på en annan kvinna = dumpa skithögen
    Tyck att frun är tjock (vilket hon i mer än 50% av fallen är) = neka sex som hämnd länge
    Klaga på sina män i största allmänhet. 
  • Ellan92
    Anonym (Otrogen mamma) skrev 2012-11-05 14:09:32 följande:
    Några exempel:
    Titta på en annan kvinna = dumpa skithögen
    Tyck att frun är tjock (vilket hon i mer än 50% av fallen är) = neka sex som hämnd länge
    Klaga på sina män i största allmänhet. 
    tycker nog att otrohet är värre.
  • MsMagnolia
    Anonym (Otrogen mamma) skrev 2012-11-05 14:08:09 följande:
    Du är förmoligen poly och skulle trivas i en polyrelation. Det stora problemet här är att du är gift med en man som verkar vara monogam och således inte har samma tankar som du har.

Så vad du gör är att du sviker honom, gång på gång på gång.

Det står dig fritt att leva livet precis som du vill - men INTE genom att ljuga för den du påstår dig älska! Att bedra någon är alltid fel, spelar ingen roll hur du försöker förklara det eller rättfärdiga det!
  • Anonym (Otrogen mamma)
    FOA skrev 2012-11-05 14:07:03 följande:
    När finner du tid att vara otrogen? Undrar aldrig din man var du är/gör?
    Ibland när jag kört dottern till ridningen så passar jag på en snabbis, ibland efter ett gympass. Ibland när maken är  ute med sina kompisar på krogen så sticker jag bort några timmar till älskaren. 
    Det är olika, det är inte samma varje gång. Ibland jobbar jag över några timmar, åker och handlar på kvällen, ute och fikar med "vänninorna" officiellt Flört

Vi är inte tillsammans nonstop 24 timmar om dygnet så nej, han undrar inte vad jag gör om han inte vet exakt var jag är några timmar.
Svar på tråden Jag är fru, mamma och bedrar min make, fråga mig vad du vill!