• Inkontinental

Sex-böcker för tvååringar?

Häpp.

Jag skulle vilja ha lite tips på bra S/M och sexböcker för små barn. Jag tycker det är viktigt att mina barn får en öppen och naturlig syn på sexualitet från låg ålder. Jag vill inte att boken ska handla om ägg och spermier och sådant, utan mera att Lottas mamma gillar att piska lottas pappa. Som vanliga förldrar, fast ändå inte.

Nån som fattar vinken?

Stick inte upp huvudet, det är lågt i tak härinne.
  • Svar på tråden Sex-böcker för tvååringar?
  • pontus1992
    Inkontinental skrev 2012-11-07 18:45:39 följande:
    Häpp.

Jag skulle vilja ha lite tips på bra S/M och sexböcker för små barn. Jag tycker det är viktigt att mina barn får en öppen och naturlig syn på sexualitet från låg ålder. Jag vill inte att boken ska handla om ägg och spermier och sådant, utan mera att Lottas mamma gillar att piska lottas pappa. Som vanliga förldrar, fast ändå inte.

Nån som fattar vinken?

det är väl lite skillnad på att det finns böcker för regnbågsbarn där de kan identifiera det handlar ju inte om vad de samkönade föräldrarna har för sex.. 
  • CMM
    pontus1992 skrev 2012-11-09 11:40:29 följande:

det är väl lite skillnad på att det finns böcker för regnbågsbarn där de kan identifiera det handlar ju inte om vad de samkönade föräldrarna har för sex.. 
    En lucka till att fylla i barnboksdjungeln!

"Cevins pappor tycker om att smiska varandra och kalla varandra för fula ord när de är ensamma." 
  • PolyPond
    CMM skrev 2012-11-09 11:41:45 följande:
    En lucka till att fylla i barnboksdjungeln!

"Cevins pappor tycker om att smiska varandra och kalla varandra för fula ord när de är ensamma." 
    Om det vore så att barn har insikt i sina föräldrars sexliv så kanske det hade varit en poäng. Nu är det inte så.

Det är förvånansvärt många som kopplar homosexualitet till sex i större omfattning än heterosexualitet fortfarande, tydligen. Så ignorant.
  • Severus
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-11-09 11:26:05 följande:
    Ålder 4-6?

"När Lottas mamma och pappa låser dörren till sovrummet tar de med sig handbojor och små klämmor som Lottas mamma ska ha på tuttarna. Då brukar Lotta få titta på TV nästan hur länge hon vill."

Exakt!!
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • solosss
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-11-09 10:42:35 följande:
    Jag tyckte det var lite roligt faktiskt. Ser ingen anledning att anmäla. "Lottas mamma gillar att piska Lottas pappa" hahahaha!
    HAHAHA de tog runt hundra år innan jag fattade!! :D 
  • solosss
    solosss skrev 2012-11-09 13:01:34 följande:
    HAHAHA de tog runt hundra år innan jag fattade!! :D 
    eheheh eller vänta, jag tänkte fel trots allt.. då va de inte fullt lika kul som det jag tänkte haha. De va inget, bortse från mig! 
  • overdose
    pontus1992 skrev 2012-11-08 18:30:41 följande:

men alfons pappa är ju singel vi måste hitta en mamma också
    Naaa, vi i NAMBLA är inte så övertygade om att det behövs någon mamma. Jag menar, Alfons och Alfons pappa kan ju göra sååå mycket roligt, själva. :P

• apa4ewer

Skulle det nu inte kunna vara så att barnet kommit in i rummet eller vaknat när föräldrarna höll på och därför frågat mamma och pappa och de inte vetat hur de ska handskas med det?

Kanske det inte vara därför ts undrar?

Nej jag känner inte till några sådna böcker.
    Själv skulle jag inte ens vilja ha sex när barnet är hemma.... 

• Flash Gordon
    PolyPond skrev 2012-11-09 11:52:52 följande:
    Det är förvånansvärt många som kopplar homosexualitet till sex i större omfattning än heterosexualitet fortfarande, tydligen. Så ignorant.
    Ja, vi vet. Och en stor del av dessa brukar paradera genom Stockholm en gång om året för att visa upp sina behov - lack, läder och dildos och allt vad det är.

Finns det någon bok om dessa som passar en två-åring?  
  • snällochgla
    Bonsaiii skrev 2012-11-09 10:32:49 följande:
    Anmält!

Men varför? Lämna tråden ist. Inte är det här den trevligaste av trådar men den ligger trots allt under "ironi och satir". Tycker det är så trist och fånigt med detta anmälande om ditten och datten.
Svar på tråden Sex-böcker för tvååringar?