• Londonbebis

Gravida i London

Jag är gravid med mitt första barn bf mars 2013. Vill hitta andra gravida/blivande mammor att träffas eller bara prata med. Vet att det finns mammagrupper lite varstans men hittar ingen nära mig. (bor i väst)
    Hoppas det finns några fler här :)

• Svar på tråden Gravida i London
  • glenda

Jag tog flu jab, det ar inte bara for mamman, aven for fostret - om mamma far flu kan bebis fa lag fodelsevikt eller fodas premature. Sjalva jab ar ofarlig for fostret. Det ar ngt mer dom rekommenderar att man ska ta efter v28, vet inte vad och det var inget jag tog forra gangen. Ska fraga mw nar jag traffar henne nasta veckan....innan vi aker till sverige 4 veckor

• charlotteJ

Hej! Vad kul med så många gravida i London. Hade gärna följt med på nån fika. Är beräknad i Maj.

• tahira
    charlotteJ skrev 2013-01-06 21:36:58 följande:
    Hej! Vad kul med så många gravida i London. Hade gärna följt med på nån fika. Är beräknad i Maj.
    Jag är också beräknad till maj . Var i London bor du?
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • mrshope
    charlotteJ skrev 2013-01-06 21:36:58 följande:
    Kul med fler gravida i London! :) Tycker vi ska styra upp en fika för de som är intresserade!
  • charlotteJ

Jag bor lite utanför London i st albans, 20 min från kings cross med tåg. Har ni alla träffats innan?

• mrshope
    charlotteJ skrev 2013-01-06 23:35:12 följande:
    Jag bor lite utanför London i st albans, 20 min från kings cross med tåg. Har ni alla träffats innan?

Kul! Nej vid har aldrig träffats innan.
  • lanemui

Hej Och gott nytt år på er! Födde en liten tös den 12 december, kommer gärna och hänger på om ni stämmer en träff eller fika. Jag bor i Ruislip som ligger på met line.

• mrshope
    lanemui skrev 2013-01-09 22:10:00 följande:
    Hej Och gott nytt år på er! Födde en liten tös den 12 december, kommer gärna och hänger på om ni stämmer en träff eller fika. Jag bor i Ruislip som ligger på met line.
    Grattis vad roligt!

Det skulle vara jättekul att anordna en träff för de som vill, men vet ej hur aktiv den här tråden är?
    Vad säger ni andra? 
  • tahira

Jag har börjat må lite bättre, så jag ses gärna för en träff. Är lite begränsad gällande tider bara, kan ses helger, förmiddagar och kvällar, men vstdagsefterniddagar hämtar jag vår stora son i skolan :)

Svar på tråden Gravida i London