• Londonbebis

Gravida i London

Jag är gravid med mitt första barn bf mars 2013. Vill hitta andra gravida/blivande mammor att träffas eller bara prata med. Vet att det finns mammagrupper lite varstans men hittar ingen nära mig. (bor i väst)
    Hoppas det finns några fler här :)

• Svar på tråden Gravida i London
  • Londonbebis

hej allihopa. Har inte kollat in här på ett tag. Ska vi försöka med den där fikan snart?{#emotions_dlg.flower}

Jag har 6 veckor kvar, hoppas ni alla mår bra!

• glenda

6 veckor kvar for mig igar - snitt bokat 1a mars Jag var pa play group med min 15 manaders igar, han fick halla en 10 veckors, det gick bra tils han borjade dra henne I nasan. Dom ar helt overkligt sma I den aldern.

• mrshope

Oj, 6 veckor är ju ingenting! Jag tycker vi passar på med den där fikan innan dess, vad tycker ni andra?
    När passar er? Jag är väldigt flexibel.  

• tahira

Oj, sex veckor bara! Så nära ni är nu! Jag har mer än dubbelt så lång tid kvar - är inte beräknad förrän i maj

Jag följer gärna med på en fika. Kan innan 14.00 om vardagarna, och när som helst om helgerna. 

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • lanemui

Vardagar innan 14.00 passar mig bäst. Har aldrig varit på scandinavian kitchen, har ni?

• mrshope
    lanemui skrev 2013-01-21 01:37:06 följande:
    Vardagar innan 14.00 passar mig bäst. Har aldrig varit på scandinavian kitchen, har ni?
    Massvis av gånger men jag går gärna dit igen. 
    Det brukar vara väldigt mycket folk dock vid lunch-tid så om man ska ses där bör man göra det innan  lunch-rushen. 
    Hur ser nästa vecka ut för er? 
  • Londonbebis

Jag måste bara ha en semla! haha. Har tänkt på det flera dagar, Mums. 
    Jag kan ses varje dag denna vecka utom fredag, och nästa vecka kan jag ses vilken dag som helt i nuläget Skrattande

• tahira

Jag går också gärna dit igen. Har inget inbokat om dagarna :)

• mrshope

Vad roligt! Jag kan torsdag och fredag den här veckan och alla dagar förutom måndag nästa vecka, då jag har mitt andra ultraljud inbokat (nervöst!). 

• tahira

På torsdag då kanske?

Jag tycker att tre personer är tillräckligt för att ses i alla fall, eller vad säger ni?

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
Svar på tråden Gravida i London