• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (69 :))
    Mattias39 skrev 2013-03-21 13:12:05 följande:

hm...inte för att vara elak...men hoppas solen skiner resten av dagen...och att du har iaf liiiite tråkigt en stund till... Drömmer
    Bra sagt där... men ooops när man nu har så trevligt så räcker inte tiden till plötsligt. Äh jag kommer tillbaka när jag har tråkigt ..igen.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (69 :)) skrev 2013-03-21 13:01:42 följande:
    Någon har lite tråkigt på jobbet idag :)

Sexigt. Vore kul om man såg hela härligheten bara:)
  • Mattias39
    Anonym (69 :)) skrev 2013-03-21 13:15:52 följande:
    Bra sagt där... men ooops när man nu har så trevligt så räcker inte tiden till plötsligt. Äh jag kommer tillbaka när jag har tråkigt ..igen.

Hm...Ja, nu har INGEN i tråden tråkigt längre iaf... Tack! Solig
  • Anonym (69 :))
    Anonym (Kille) skrev 2013-03-21 13:15:56 följande:
    Sexigt. Vore kul om man såg hela härligheten bara:)
    Det vore trevligt förstås, vem vill inte detSolig
  • Anonym (TuttMaja)

När jag var yngre mådde jag dåligt för hur mina bröst såg ut men nu är jag riktigt nöjd. Är 22 och har nu ett par fina fasta och fylliga bröst. Alldeles lagom stora/små. Bryr mig dock inte så mycket om storleken längre.

Har omkring 75C/75D i BH-storlek vilket jag tycker känns perfekt. Det är varken stort eller litet till min kropp. 

Alla ni med bröst - se till att lära er måttsystemet :) Jag har gått runt med helt fel storlek tidigare (typ 85A) så snälla våga prova en bh med en större kupstorlek än den du har nu för 80% av alla kvinnor bär fel storlek på sin bh och vanligtvis har de för liten kupstorlek.

För övrigt är jag en hetero-tjej som älskar att titta på andra tjejers tuttar (i alla storlekar, färger och former) och går igång lite på det :D Det är något så vackert med dem.

• Morriss
    Anonym (TuttMaja) skrev 2013-03-21 13:46:56 följande:
    För övrigt är jag en hetero-tjej som älskar att titta på andra tjejers tuttar (i alla storlekar, färger och former) och går igång lite på det :D Det är något så vackert med dem.
  • Big Bob
    Anonym (69 :)) skrev 2013-03-21 13:01:42 följande:
    Någon har lite tråkigt på jobbet idag :)

Kan du inte komma till mitt jobb så kan vi hitta på nått skoj ihop istället? De där bomberna skulle jag kunna leka med en hel dag om jag fick
  • Meddelande borttaget
  • Big Bob
    justnextdoor skrev 2013-03-21 14:17:50 följande:
    Hon skulle komma till mitt och ha det tråkigt först sa hon
    Vi kanske kan ha det tråkigt alla 3?
  • Meddelande borttaget