• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (titties)
    cheese skrev 2013-03-20 02:15:13 följande:
    Nä det är sant man får leta stort så det inte bli för skämmigt.
    Nej, stort är alltid bäst. Det har jag lärt mig på FL. Det ska man tycka även om man inte trodde det från början Obestämd
  • cheese
    Anonym (titties) skrev 2013-03-20 02:30:15 följande:
    Nej, stort är alltid bäst. Det har jag lärt mig på FL. Det ska man tycka även om man inte trodde det från början Obestämd
    Fast visst tuttar är trevliga om dom hänger där men tycker nog att vad dom hänger på är lite viktigare. Men jag vet jag är lite udda. Tycker att kemi och samhörighet är viktigare än meloner.......

Men detta är en tutt tråd. och sa bara vad jag tyckte om mina :) 
  • Anonym (titties)
    cheese skrev 2013-03-20 02:43:47 följande:
    Fast visst tuttar är trevliga om dom hänger där men tycker nog att vad dom hänger på är lite viktigare. Men jag vet jag är lite udda. Tycker att kemi och samhörighet är viktigare än meloner.......

Vi väntar fortfarande på en bild ju!
  • Anonym (Dare)
    cheese skrev 2013-03-20 02:43:47 följande:

Show us!
  • Meddelande borttaget
  • Anton Chigurh

Kunde gott varit aningen större. 

Mina då.

Jag har så förbenat svårt att bygga på just bröstmuskulaturen, har antagligen med gener å göra, men men, det finns värre exempel än mig som vandrar genom jordlivet, som har större problem med att bygga på sina bröstmuskler än vad jag har. 

Så egentligen kanske jag borde hålla käften å vara nöjd här !!! 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (rosa nattlinne)

lite dålig skärpa men :/

• Meddelande borttaget