• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Amys
    Priapus skrev 2013-03-29 19:25:52 följande:
    Och du kommer att få komma många, många gånger
    Jasså, där ser manFörvånad
  • Förhuden
    Priapus skrev 2013-03-29 19:25:52 följande:
    Och du kommer att få komma många, många gånger
    Bussen kommer flera gånger varje dag. Fast den passerar bara.

jag tycker om leverpastej med gurka i. Och så gillar jag stuvade pannbiffar
  • LoLs pappa
    Amys skrev 2013-03-29 11:53:54 följande:
    Absolut kan jag detFlört

Ser ut att vara mkt vackra!
    Det man kan se.
  • Jonzonto
    Förhuden skrev 2013-03-29 19:25:49 följande:
    Äh! Silikon pattar ju!
    Sådana är jag inte förtjust i, men dom där ser fasen inte ut å vara några sillisar!
  • lotus1301
    lollat skrev 2013-03-28 22:06:33 följande:
    Du fattar verkligen ingenting, många är dock eniga med din åsikt om hennes bröst. 

Jag misstänker att det var bilden jag la upp på henne, som hon postat minuterna innan som gjorde att hon stängde av sitt konto/blockade mej. Hon påstod att jag "förföljt" henne här på familjeliv för att jag sett henne i både rump och tutt trådarna, där hon använde sej av nicket Anonym (lo).

Jag bad om ursäkt ungefär 5 gånger, men hon fortsatte att maila hotfullt och paranoit. 

Jag uppskattade bara hennes bröst, som hon la upp på internet. Med en anledning eller syfte vi inte kommer komma fram till.

RIP Anonym (lo) we will miss your tits (and ass). 
    Det där är inte sant och det vet du med, kan kopiera in vår maildialog om det kan hjälpa dig att minnas, skrev att det kändes som att du var ute efter mig, inte att du förföjt mig.
    Jag blev avstäng i 1 dygn så jag har inte spärrat dig.

• Anonym (Kille)
    Amys skrev 2013-03-29 11:53:54 följande:
    Absolut kan jag detFlört

Fint Amy. Du har verkligen stora och fina bröst. Du symboliserar verkligen sexighet. Synd att inte FL tillåter dig att visa ett litet smakprov av bröstvårtorna:(
  • The Riddler

im waiting jaded.........waiting.

Everything I tell you is a lie, including this.
  • LightOnARainyDay
    Minxx skrev 2013-03-28 21:47:41 följande:
    Men va?! Vad hände här? Har försökt läsa bakåt men jag fattar ändå inte. Varför blev Lo förbannad? Varför är Smecker så anti? Vad är det för reaktioner man måste vara beredd på? Vad har popcorn med det hela att göra? Och När kommer brösten tillbaka?!
    När du visar dina ;)
  • Tom Araya
    LadyKafka skrev 2013-03-29 23:44:46 följande:

Härligt fyllig byst med ett krondike man kan drunkna i.Tungan ute Flört Solig

Påminner om en kvinna jag känner till sedan tidigare...Drömmer