• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Jaded
    Smecker skrev 2013-03-28 18:30:24 följande:

Det finns kanske en liten risk för att dina bilder tillsammans med bilderna från den låsta tråden hamnar på snuska. Det är som ett litet Flashback för amatörbilder, folk där älskar att sätta ett namn på bilderna.

Ja du väljer när och hur du vill visa upp dig precis som du väljer när och hur du går naken på stan. Och om du går naken på stan kan du inte förbjuda folk att fotografera dig, lägger du upp bilderna kan du inte förbjuda folk att spara ner dem, och vad de gör sen med bilderna har du ingen alls kontroll över i något av fallen. Men du är fullt medveten om riskerna och väljer ändå att ta dem. För att få lite uppskattning från trevliga flåsande herrar på en familjesajt på internet.
    Hjärta

Flåsande herrar som är såååå gööööött.
    Hidairaku mondai
  • fortsätt paddla

Och det finns tusen anledningar till att man kan välja att lägga upp en bild. Man bör bara välja rätt anledning.

• Smecker
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 18:32:32 följande:
    Och det finns tusen anledningar till att man kan välja att lägga upp en bild. Man bör bara välja rätt anledning.

Vilken är rätt anledning?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • fortsätt paddla

Man bör ha en exhibitionistisk sida.
    Och man bör kunna ta dom flesta reaktioner.
    Att enbart söka bekräftelse, nä det funkar inte. Som jag ser det.

• fortsätt paddla

Och plötsligt är jag ruskigt sugen på popcorn.

• Jaded
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 18:40:34 följande:
    Och plötsligt är jag ruskigt sugen på popcorn.
    Dela med mig?

Hidairaku mondai
  • Smecker
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 18:37:42 följande:

Så rätt anledning är att man är en exhibitionistisk reaktionssökare? Och då är det okej?
  • lollat
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 18:37:42 följande:
    Jag försöker tolka ditt inlägg angående anledningen.

Så anledningen till att man lägger upp bilder är för att man har en exhibitionistisk sida, enbart? Är att man bör "kunna ta reaktioner" en implikation från exhibitionism? Där du tycker att "enbart bekräftelse" inte fungerar enbart som anledning? Eller tänker du som att bekräftelsen ingår i exhibitionismen från början och att man inte får visa den för mycket för då är man en dålig exhibitionist?
  • Smecker
    lollat skrev 2013-03-28 18:43:14 följande:
    Jag försöker tolka ditt inlägg angående anledningen.

Så anledningen till att man lägger upp bilder är för att man har en exhibitionistisk sida, enbart? Är att man bör "kunna ta reaktioner" en implikation från exhibitionism? Där du tycker att "enbart bekräftelse" inte fungerar enbart som anledning? Eller tänker du som att bekräftelsen ingår i exhibitionismen från början och att man inte får visa den för mycket för då är man en dålig exhibitionist?

Bad exhibitionist. Baaad.