• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (bröst 2)
    Anonym (Diddi) skrev 2012-11-10 10:44:39 följande:
    Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

jag har C storlek på mina bröst, lite hängiga o fylliga. dock ena bröstet lite större än andra men mjuka o goa , som vattenbalonger. gillar dom INTE och vill operera dom. men männen gillar dom i alla fall och älskar o leka med dom haha... får många komplimanger trots att jag knappt visar dom :)
  • Anonym (kille 4)
    Anonym (bröst 2) skrev 2013-07-11 02:28:19 följande:

jag har C storlek på mina bröst, lite hängiga o fylliga. dock ena bröstet lite större än andra men mjuka o goa , som vattenbalonger. gillar dom INTE och vill operera dom. men männen gillar dom i alla fall och älskar o leka med dom haha... får många komplimanger trots att jag knappt visar dom :)

Vågar du visa brösten här då, det verkar ju som dom är nice
  • Anonym (terrier 2)
    Anonym (kille 4) skrev 2013-07-11 22:09:12 följande:

Vågar du visa brösten här då, det verkar ju som dom är nice
    Visa dina först då. Jävla tjat om att folk ska visa pattarna!
  • Anonym (terrier 2)
    Tom Araya skrev 2013-07-11 01:21:17 följande:
    Jag har platsen för dig som vill lägga upp bild utan åtgärd från moderator. Solig
    Man kan inte vara anonym där, glöm inte påpeka det.
  • Anonym (kille 4)
    Anonym (terrier 2) skrev 2013-07-11 22:25:24 följande:
    Visa dina först då. Jävla tjat om att folk ska visa pattarna!

Det verkar som om du hetsar upp dig........... om du lider sluta och läs då.
  • Anonym (terrier 2)
    Anonym (kille 4) skrev 2013-07-11 22:28:42 följande:

Det verkar som om du hetsar upp dig........... om du lider sluta och läs då.
    Det verkar som om du har ett behov av att titta på andras bröst, surfa på porr då.
  • Lillya

Jag gillar mina bröst. De fyller sin funktion är snygga att se på, sköna att ta på.. What not to like?

• Tom Araya
    Anonym (terrier 2) skrev 2013-07-11 22:25:53 följande:
    Man kan inte vara anonym där, glöm inte påpeka det.
    Stämmer men så ser också enbart få utvalda.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Anonym (80a)

Jag har 80a och är rätt nöjd önskar att dom skulle vara mer fasta men får väl börja träna mer bröstmuskeln