• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (Kille 3)
    Anonym (skäms) skrev 2013-07-23 22:03:36 följande:
    Därför jag tycker de är fula, jag är själv äcklad av dem och tror inte att han kommer tycka om mina bröst mer än andra kvinnors bröst. Vi har såklart fyllesexat några gånger och då har jag blivit upphetsad när han rört dem, har bara svårt att på honom när han säger att hela jag är finast i världen 

lägg upp en bild så får vi avgöra saken
  • Anonym (c kupan)
    Anonym (skäms) skrev 2013-07-23 22:03:36 följande:
    Därför jag tycker de är fula, jag är själv äcklad av dem och tror inte att han kommer tycka om mina bröst mer än andra kvinnors bröst. Vi har såklart fyllesexat några gånger och då har jag blivit upphetsad när han rört dem, har bara svårt att på honom när han säger att hela jag är finast i världen 

Sluta upp med det där... Säger han att han tycker du är finast i världens så tycker han ju det.

Han valde dig. Min man är väldigt smal, lite kutryggig ( svanhals form) inte kroppen som idealen sägerx.men åh vad han är fin,go och luktar underbart. Min man! Han är snyggast o läckrast i världen. Även om du inte ser dig som fin så gör din kille det. Tro honom
  • Anonym (pappatill7)
    Posta mera bilder på era hängiga pattar tjejer!!!!
  • ulfsas
    Anonym (pappatill7) skrev 2013-07-24 09:17:17 följande:
    Vilken diagnos har du och har du glömt att ta dina tabletter idag igen? Solig
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • PAUSA
    Anonym (pappatill7) skrev 2013-07-24 09:17:17 följande:
    Inte värt 1 dygns avstängning.
  • Stefan B
    PAUSA skrev 2013-07-24 10:19:22 följande:
    Inte värt 1 dygns avstängning.
    förstår det men så synd ;) 
    vill gärna se mer 
  • Anonym (pappatill7)
    ulfsas skrev 2013-07-24 10:17:54 följande:
    Vilken diagnos har du och har du glömt att ta dina tabletter idag igen? Solig
    Jag har diagnosen näthatare light!
  • engdahl
    Anonym (mammatill7) skrev 2013-07-22 22:51:23 följande:

Jo visst är dom hängiga efter att ha ammat 7 barn, Här kommer en till bild då man kanske kan se hänget lite bättre.
    Du har otroligt fina bröst och fantastiska vårtor! :)
  • Mixy93

När ska man kunna ladda upp bilder via mobilen ? :O

• Anonym (pappatill7)
    Mixy93 skrev 2013-07-25 13:43:24 följande:
    När ska man kunna ladda upp bilder via mobilen ? :O
    Det kan du nu!