• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (Kille 3)
    Anonym (Tjockis) skrev 2013-09-17 15:34:04 följande:

Braaaaaaaaaaaa! Äntligen. Du kan inte tänka dig att visa upp en topless?
  • Anonym (Valle)
    Anonym (Kille 3) skrev 2013-09-17 15:38:00 följande:
    Grymt! Som Kille 3 undrar jag givetvis om det går att tillhandahålla en bild utan emballage på...
  • Anonym (terrier 2)
    Anonym (Kille 3) skrev 2013-09-17 15:38:00 följande:

Det gör hon i helkroppstråden.
  • Anonym (Tjockis)
    Anonym (terrier 2) skrev 2013-09-17 15:43:24 följande:

Det gör hon i helkroppstråden.
    Så skulle det kunna vara... Drömmer
  • Anonym (jag)

Helt okej bröst, lite små för min kroppstyp. Trott hela livet att jag hade 75-80a-b, gick till "riktig"BHbutik och fick reda på att jag har 80D. Har ammat 3 barn och kan fft gå utan BH, de är alltså små och fasta som står rakt ut. är nu 30+. Förut när jag var ute i krogsvängen fick jag jämt höra elaka kommentarer. Människor(99%män) kunde klappa mig på axeln och säga saker som "Gud vad små bröst du har, jag har tom.större än dig". Har tom. Blivit stoppad på stan dagtid av män som ville bara berätta hur små bröst jag har/hade men de har ammat snart 4 barn så de är okej och fyller sin funktion.

• Anonym (jag)
    ulfsas skrev 2013-06-25 08:39:32 följande:
    Man, 49 år, Sundbyberg.

Stämmer inte, jag har enligt kunniga 80D men absolut inga meloner, hahaha. Max apelsin, kanske grapefrukt när de är mjölkfyllda.
  • The1Lane

80c i vanliga fall , efter första barnet blev det lite hängigt men ändå fylligt , nu ör 2an på väg och de har växt enormt, stora och tunga