• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (Hmm)

Denna tråd måste ju vara en dröm för er killar :) kan ju tänka mig att det inte är händerna på täcket precis mohahaha

• Anonym (Hmm)

Jag håller med :) gillar denna tråden, skulle vilja gosa in mig i vissa tuttar, men vilka behåller jag för mig själv ;)

Anonym (c kupan) skrev 2012-12-19 10:59:57 följande:
    en dröm för vissa tjejer med som sagt även som hetrotjej kan man njuta av kvinnokroppen :-P

• fyrabarnsmor4

Som någon här inne skrev så säger jag samma sak om mina bröst...att de har flyttar en våning nedåt... har ammat fyra barn..

Är sugen på att lyfta och blåsa in luft.. men så skulle mina bröst blir som de kvinnor som var med på  hollywood fruar...
    Näähää jag får nöja mig med det jag har nu och är tacksam att ha upplevt mjölkfyllda bröst ( wow gratis bröstoperation    )

• Anonym (Hmm)

Hihi ja fylld med mjölk var man nöjd :)

fyrabarnsmor4 skrev 2012-12-19 11:25:52 följande:
    Som någon här inne skrev så säger jag samma sak om mina bröst...att de har flyttar en våning nedåt... har ammat fyra barn..

Är sugen på att lyfta och blåsa in luft.. men så skulle mina bröst blir som de kvinnor som var med på  hollywood fruar...

Näähää jag får nöja mig med det jag har nu och är tacksam att ha upplevt mjölkfyllda bröst ( wow gratis bröstoperation    )

• reservmaken
    Anonym (...) skrev 2012-12-18 20:13:34 följande:
    Jaha, här kommer mina då. Censurerat en del ;) 

Ojjj dom där var grymma..  Nu börjar det ju rycka till här..
  • Anonym (Hmm)

Tycker nog de är bäst hittills :) 10 av 10

[quote=68011354][quote-nick]reservmaken skrev 2012-12-19 11:54:54 följande:[/quote-nick][/quote]

• OlleSQ
    Anonym (Hell yeah) skrev 2012-12-18 12:43:20 följande:

små men naggande godaTungan ute
    Ser mycket trevliga ut!
  • Anonym (Hell yeah)
    OlleSQ skrev 2012-12-19 16:27:09 följande:
    Ser mycket trevliga ut!
    det är de ocksåGlad Är ju minaTungan ute
  • Tom Araya
    ängsfjäril skrev 2012-12-18 18:36:54 följande:

Så här se mina bröst ut...  Är faktiskt ganska nöjd med dem Tungan ute

Svårt att se formen på dem där men de där bröstvårtorna så härligt pigga och inbjudande ut.Solig
  • Tom Araya
    Anonym (Gissa) skrev 2012-12-19 18:35:51 följande:
    Nu får ni gissa lite.

Hur gammal är jag på bilden? Vilken BH storlek har jag? Har jag ammat och i så fall hur många barn? I övrigt är jag ganska nöjd och det är maken också.

32 år
    2 barn
    ingen aning om storlek, är skitdålig på den djungeln...C nånting, kanske...

Nöjd ska du helt klart vara. Solig
Svar på tråden MIna bröst