• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • peridoten
    Putt B skrev 2012-12-21 08:37:57 följande:
    Får du gärna göra.. men som Tom skriver... dina är inte platta även om du ligger ner.. så res på dig och knäpp en ny bild.. ;)

Haha fast nu har jag ju inte skrivit någonstans att dom är platta, utan gör sig bäst på rygg... Har knappt nån fyllning upptill utan allt har dragis neråt efter en resa från fasta b för att komma på d till dagens c haha
  • Anonym
    Flisan84 skrev 2012-12-21 08:55:44 följande:

Haha fast nu har jag ju inte skrivit någonstans att dom är platta, utan gör sig bäst på rygg... Har knappt nån fyllning upptill utan allt har dragis neråt efter en resa från fasta b för att komma på d till dagens c haha

Fantastiska bröst, får en att minnas varför man i tonåren fantiserade om just bröst i tid och otid ;)
  • peridoten
    Mattias39 skrev 2012-12-21 08:28:02 följande:
    Herregud...hur fina som helst!! Det var en uppskattad liten kik... ;)

Tack
  • Tom Araya
    Flisan84 skrev 2012-12-21 08:55:44 följande:

Du behöver inte skriva något, vi SER hur de ser ut och de ser kanonfina ut....och jag tror inte hänger vid knäna när du står heller.
  • Anonym (c kupan)

Älskar donm för att det är just jag och tycker dom är ok för 3 barn..   Nu har jag dragit mitt strå nu skall jag bara titta på alla andras fina :-P

• peridoten
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-21 12:18:49 följande:

• Putt B

Bara ok efter tre ungar ?.. ser kanon ut !..
  • Mattias39

Jättefina!! Nu kan du se på andras i lugn och ro... :)

• Anonym

C-kupan, du har fantastiskt fina bröst.

• Tom Araya
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-21 12:20:09 följande:
    Älskar donm för att det är just jag och tycker dom är ok för 3 barn..   Nu har jag dragit mitt strå nu skall jag bara titta på alla andras fina :-P
    Jag skulle också älska dem och de är fantastiskt fina för en 3-barnsmamma.
Svar på tråden MIna bröst