• Lillalila

Känner du igen dig- då är du WT!

Japp!! I en spinoff på denna wt-debatt så vill jag dra den än längre- genom att kategorisera er!!

Om följande stämmer in på dig är du wt!

Du använder foppatofflor

Du använder vanliga vita t-shirts med fladdrande armar 

Du äter falukorv

Du handlar mat av märket Eldorado eller Xtra

Du arbetar som undersköterska

Du arbetar som städerska

Du svär en jävla massa

Du röker

Du snusar

Du använder leggings

Du handlar kläder på Ica eller Coop

Du har en ring på varje finger

Du köper parfymer i mataffären

Du tycker GeKås i Ullared är höjdpunkten på året och inhandlar samtliga årstiders jackor och skor där

Du tycker nötfärs är lyxvara och unnar dig detta då det är helg

Du klankar ner på de med mer pengar än dig och kallar dem alltid för snobbar

Du skriver om hela ditt liv på facebook... Särskilt tycker du om att exempelvis skriva; "du tror du är något men jag är starkare än dig" och bara inväntar alla "hur är det vännen" frågorna

En annan vanligt förekommande statusrad på din facebook är något liknande " nu har jag städat, diskat, handlat, tvättat, duschat och lagat mat. Nu blir det mys med familjen framför Doobidoo!

Du telefonröstar som en galning under programmet X-facotor, och har nått över 15-års gränsen för lääääänge sen

Du köper mobilsignaler och bakgrunder på nätet. Särskilt gillar du de där med nallar eller tribaler 

Du har piercings

Du har kassler och färdigköpt potatissallad på varenda jävla bjudning

Du röstar på SD för att du vill ha ut invandrarna ur landet

Du har någon karaktär ur nalle puh eller tribaler som tatueringar

Du tycker kampinglivet kompenserar för alla exotiska platser i världen och VÄGRAR inse att du väljer campinglivet för att du egentligen inte har råd att resa utomlands

Du tycker marknader och t-shirtsen de säljer där är årets höjdpunkt!

Du köper även spraymålade tavlor eller karikatyrer på marknaderna och visar stolt upp dem för vännerna då de besöker dig

Du köper mc donalds menyn BARA för att få de fantastiskt fina färgade coca-colaglasen!

Du säger "ja di rike di kan" i varannan mening när du sitter i personalrummet på äldreboendet i din bussarong och äter överbliven havregröt

Du tycker att namnskyltar på barnvagnen är en upptäckt likställd glödlampan

Du döper ditt barn till namn med x eller z i

Du döper ditt barn efter rockband 

Du har katter som är döpta efter rockbands-medlemmar

Du kan på något sätt identifiera dig med karaktärerna i programmet Färjan, på tv

Du har typ 3 olika guldhalsband på dig samtidigt

Du ger barnen läsk i nappflaskan

Du tycker att eldorados fiskpinnar minsann är lika nyttiga som färsk fisk

.... om du känner igen minst en av dessa är du 100% wt i dess renaste form!!!

Ni som känner för att tillägga något på listan- välkomna!

• Svar på tråden Känner du igen dig- då är du WT!
  • Cecilia 913
    Du använder foppatofflor - aldrig ägt

Du använder vanliga vita t-shirts med fladdrande armar - nej

Du äter falukorv - nej

Du handlar mat av märket Eldorado eller Xtra - nej

Du arbetar som undersköterska - absolut inte

Du arbetar som städerska - nej

Du svär en jävla massa - kvarts poäng, jag svär aningen för mycket

Du röker - nej

Du snusar - ja

Du använder leggings - ytterst sällan

Du handlar kläder på Ica eller Coop - bara vantar till barnen

Du har en ring på varje finger - nej, bara på ringfingret

Du köper parfymer i mataffären - nej haha

Du tycker GeKås i Ullared är höjdpunkten på året och inhandlar samtliga årstiders jackor och skor där - aldirg varit där, men är lite nyfiken

Du tycker nötfärs är lyxvara och unnar dig detta då det är helg - köper lamm- eller nötfärs

Du klankar ner på de med mer pengar än dig och kallar dem alltid för snobbar - nix

Du skriver om hela ditt liv på facebook... Särskilt tycker du om att exempelvis skriva; "du tror du är något men jag är starkare än dig" och bara inväntar alla "hur är det vännen" frågorna - nej

En annan vanligt förekommande statusrad på din facebook är något liknande " nu har jag städat, diskat, handlat, tvättat, duschat och lagat mat. Nu blir det mys med familjen framför Doobidoo! - aldrig

Du telefonröstar som en galning under programmet X-facotor, och har nått över 15-års gränsen för lääääänge sen - aldrig sett det

Du köper mobilsignaler och bakgrunder på nätet. Särskilt gillar du de där med nallar eller tribaler - nej

Du har piercings . har haft

Du har kassler och färdigköpt potatissallad på varenda jävla bjudning - nej

Du röstar på SD för att du vill ha ut invandrarna ur landet - nej

Du har någon karaktär ur nalle puh eller tribaler som tatueringar - nej

Du tycker kampinglivet kompenserar för alla exotiska platser i världen och VÄGRAR inse att du väljer campinglivet för att du egentligen inte har råd att resa utomlands - nej, men tycker att husvagn verkar lite mysigt

Du tycker marknader och t-shirtsen de säljer där är årets höjdpunkt! - nej fy

Du köper även spraymålade tavlor eller karikatyrer på marknaderna och visar stolt upp dem för vännerna då de besöker dig - NEJ

Du köper mc donalds menyn BARA för att få de fantastiskt fina färgade coca-colaglasen! nej

Du säger "ja di rike di kan" i varannan mening när du sitter i personalrummet på äldreboendet i din bussarong och äter överbliven havregröt - nej

Du tycker att namnskyltar på barnvagnen är en upptäckt likställd glödlampan - vidrigt

Du döper ditt barn till namn med x eller z i - aldrig. 

Du döper ditt barn efter rockband - aldrig

Du har katter som är döpta efter rockbands-medlemmar - nej, vad töntigt!

Du kan på något sätt identifiera dig med karaktärerna i programmet Färjan, på tv - aldrig sett

Du har typ 3 olika guldhalsband på dig samtidigt - nej

Du ger barnen läsk i nappflaskan - nej

Du tycker att eldorados fiskpinnar minsann är lika nyttiga som färsk fisk - NEJ

• Anonym (Fidel Castro)
    Cecilia 913 skrev 2012-11-11 02:20:56 följande:
    Du använder foppatofflor - aldrig ägt

Du använder vanliga vita t-shirts med fladdrande armar - nej

Du äter falukorv - nej

Du handlar mat av märket Eldorado eller Xtra - nej

Du arbetar som undersköterska - absolut inte

Du arbetar som städerska - nej

Du svär en jävla massa - kvarts poäng, jag svär aningen för mycket

Du röker - nej

Du snusar - ja

Du använder leggings - ytterst sällan

Du handlar kläder på Ica eller Coop - bara vantar till barnen

Du har en ring på varje finger - nej, bara på ringfingret

Du köper parfymer i mataffären - nej haha

Du tycker GeKås i Ullared är höjdpunkten på året och inhandlar samtliga årstiders jackor och skor där - aldirg varit där, men är lite nyfiken

Du tycker nötfärs är lyxvara och unnar dig detta då det är helg - köper lamm- eller nötfärs

Du klankar ner på de med mer pengar än dig och kallar dem alltid för snobbar - nix

Du skriver om hela ditt liv på facebook... Särskilt tycker du om att exempelvis skriva; "du tror du är något men jag är starkare än dig" och bara inväntar alla "hur är det vännen" frågorna - nej

En annan vanligt förekommande statusrad på din facebook är något liknande " nu har jag städat, diskat, handlat, tvättat, duschat och lagat mat. Nu blir det mys med familjen framför Doobidoo! - aldrig

Du telefonröstar som en galning under programmet X-facotor, och har nått över 15-års gränsen för lääääänge sen - aldrig sett det

Du köper mobilsignaler och bakgrunder på nätet. Särskilt gillar du de där med nallar eller tribaler - nej

Du har piercings . har haft

Du har kassler och färdigköpt potatissallad på varenda jävla bjudning - nej

Du röstar på SD för att du vill ha ut invandrarna ur landet - nej

Du har någon karaktär ur nalle puh eller tribaler som tatueringar - nej

Du tycker kampinglivet kompenserar för alla exotiska platser i världen och VÄGRAR inse att du väljer campinglivet för att du egentligen inte har råd att resa utomlands - nej, men tycker att husvagn verkar lite mysigt

Du tycker marknader och t-shirtsen de säljer där är årets höjdpunkt! - nej fy

Du köper även spraymålade tavlor eller karikatyrer på marknaderna och visar stolt upp dem för vännerna då de besöker dig - NEJ

Du köper mc donalds menyn BARA för att få de fantastiskt fina färgade coca-colaglasen! nej

Du säger "ja di rike di kan" i varannan mening när du sitter i personalrummet på äldreboendet i din bussarong och äter överbliven havregröt - nej

Du tycker att namnskyltar på barnvagnen är en upptäckt likställd glödlampan - vidrigt

Du döper ditt barn till namn med x eller z i - aldrig. 

Du döper ditt barn efter rockband - aldrig

Du har katter som är döpta efter rockbands-medlemmar - nej, vad töntigt!

Du kan på något sätt identifiera dig med karaktärerna i programmet Färjan, på tv - aldrig sett

Du har typ 3 olika guldhalsband på dig samtidigt - nej

Du ger barnen läsk i nappflaskan - nej

Du tycker att eldorados fiskpinnar minsann är lika nyttiga som färsk fisk - NEJ

Jag tror inte ts tänkte att man ska kopiera hela listan och sen klistra in sina egna svar. Det är j¤&gt tråkigt att läsa och helt ointressant. Faktist är det väldigt wt att göra det. Så det så!

• Dr Mupp

Japp det är kört. Jag använder foppatofflor på praktiken, äter falukorv och köper Coop xtra krossade tomater.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Pissenisse

Det enda som stämde in på mig är att jag använder leggings. De är ju sköna under en längre tunika på sommaren. Älskar dom!

Och tydligen räckte det med en punkt för att vara wt.
    Att jag bor i hus som vi äger (inte banken), är gift, har barn, fastjobb, varken röker, dricker eller snusar spelar tydligen ingen roll.
    Härligt när man kan placera folk i fack, så alla som precis insett att ni är Wt, när skall vi ha gårdsfest?

• 1022

Min största undran är varför det känns så viktigt för en del att peka ut vilka som är WT.
    Jag undrar också om det är något fel på att vara WT och sist men inte minst, vilken typ av människa är det som funderar på vilka som är WT och hur de bäst ska kunna placera dem i fack.

Köpte förresten mina första par foppa för ett par veckor sedan, perfekta att valla hunden med, dessutom älskar jag falukorv och svär en hel del:)

• Anonym (lol)

Jag gillar att folk inte verkar fatta att för att uttrycka sig om white trash så utgår man ifrån att svarta är trash. Det är ju därför benämningen white trash finns, för att vita i USA likställde vissa vita människor med trash, dvs svarta personer. (Obs, jag tycker alltså inte själv att svarta människor är "trash" utan förklarar bara uttrycket).

Svar på tråden Känner du igen dig- då är du WT!