• Forumvärd

    Är du eller din familjuttråkad ibland? Vinn fina priser från Microsoft!



    Är du eller din familj uttråkad ibland? Då är detta tävlingen för er!
     
    Vi vet, för det mesta är det fullt upp hemma hos Sveriges barnfamiljer att döma av alla inlägg här på Familjeliv, men vi vet att alla familjer också är uttråkade ibland.
    Därför vill vi på Familjeliv tillsammans med Microsoft hjälpa dem som har det absolut tråkigast!
     
    Allt du behöver göra för att vara med i tävlingen om en komplett underhållningsplattform från Microsoft (Xbox 360 med Kinect + 4 spel), är att ladda upp en bild i den här tråden som visar varför just du, dina barn eller kanske någon annan i din familj är i behov av det.
    Exakt HUR tråkigt kan en familj egentligen ha det? Skoja gärna till det och överdriv så att vi verkligen förstår varför just du  och din familj bör vinna.
     
    En jury bestående av representanter från Microsoft och Familjeliv lovar att analysera fotona noga för att avgöra vart behovet är som störst, sen ser vi till att skicka ut priserna lagom till julafton så att den som vinner kan ge bort en riktigt fin present till familjen!
     
    Priser:
     
    1:a pris: 1 x Xbox 360 4GB (REK 1995), 1 x Kinect för Xbox 360 (REK 1495), 1 x Dance Central 3 (REK 499), 1 x Fable: The Journey (REK 499), 1 x Halo 4 (REK 599) och 1 x Forza Horizon (REK 599).
     
    2-5: pris: 1 x Dance Central 3 (REK 499)
     
     Tävlingen pågår mellan den 12 nov till 2 dec, vinnaren presenteras veckan därpå. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
     
    Lycka till!Solig
  • Svar på tråden Är du eller din familjuttråkad ibland? Vinn fina priser från Microsoft!
  • Lady Namárië

    Det tråkigaste som finns är förstås att städa - och städning blir det mycket av i en trebarnsfamilj. Yngste sonen är visserligen lite dramatsikt lagd, men han satte ner foten och visade precis hur DÖDStråkigt han hade det under en städdag:



    So say we all
  • Forumvärd
    Lady Namárië skrev 2012-11-13 09:49:57 följande:
    Det tråkigaste som finns är förstås att städa - och städning blir det mycket av i en trebarnsfamilj. Yngste sonen är visserligen lite dramatsikt lagd, men han satte ner foten och visade precis hur DÖDStråkigt han hade det under en städdag:

     


    Hahaha det var så pass tråkigt alltså
    Läcker bild!
  • mar0der


    Har nu sett Hyresgästföreningens reklam med "Bbbbirgitta Ohlsson" 300+ gånger, Die Hard trailern 40+ ggr, kan redogöra i detalj hur Hondas nya bil ser ut, och kommer för alltid förknippa bokstäverna EOS med en kamera. Detta i min kamp för att se HALO klipp på youtube. Jag sitter alltså och tittar på andra som spelar igenom spelet?! Seriöst?! Sambon undrade om jag har alldeles för tråkigt på jobbet, eller om "det är något hon behöver veta om mig som hon inte vet".
     
    För kännedom. Har läst i stort sett samtliga Halo böcker (är nu inne på Silentium, tredje boken i forerunner triology) men aldrig spelat det själv....   
  • Toke


    Hejsan!

    Jag har egentligen ingen "rolig"  bild eller " rolig" historia att berätta och överdriva om....MEN gud vad vi kan vara uttråkade ibland. I Januari 2011, drabbades lillebror av en hjärntumör (PNET-medulloblastom) med cm stora metastaser läng hela ryggen, men allt har gått bra, tiden har varit tuff och otroligt påfrestande.  Men alla lever(!) Vi är fortfarande 4, allt annat som medföljer...spelar liksom ingen roll. Man gör det bästa man kan av allt...

    Fortfarande intas cellgifter ungefär en vecka varje månad, detta gör att imunförsvaret är väldigt nedsatt, och vi undviker allmänna och offentliga platser där smitta lätt sprids... dessutom är många kompisar och dess familjer (speciellt höst och vinter) ofta sjuka...vilket gör att umgänget många gånger inte blir så stort, för någon i familjen. och då blir vi många många många gånger väldigt utråkade, ni förstår hur mycket hemmagjort pyssel vi har hemma....Hade varit kul att vinna detta till pojkarna men också till oss som mamma och pappa...   
    Tim 040810 Leo 090720 -Kärlek
  • finskaflikkan


    Uttråkad, rastlös 4åring..  
    Alla vi 3 i familjen ÄLSKAR rally både IRL och att få spela.
    Så skulle sitta riktigt fint med en xbox och Forza Horizon spelet! 
       
      
  • Vinter kvinnan


    Är man så här uttråkad på sin första födelsedag så måste det betyda att man har världens tråkigaste familj, nu så blir lillkillen på bilden snart 4år så hans tråkiga dagar skulle nog få ett slut om han vann en xbox 360 ;)
  • Palle76


    Så här uttråkad blir min annars så överaktiva son när mamma inte vill leka Han skulle verkligen behöva något som aktiverar han
Svar på tråden Är du eller din familjuttråkad ibland? Vinn fina priser från Microsoft!