Jag är helt spyfärdig på sambon.
Jag är konstant irriterad på min sambo och är rakt ut sagt helt spyfärdig på honom men även på mig själv som aldrig kan sluta att reta mig på honom.
Jag är så förbannat trött på att se honom ha handen innanför byxorna här hemma, jag är så förbannat trött på att han aldrig kan komma ihåg varför vi har en tvättkort och var den finns. Jag är så hemskt less på att han fan aldrig kan sitta still med sina ben och att han ALDRIG kan tvätta rent handfatet när han rakat sig.
Jag är så förbannat ledsen över att alltid bli lika besviken när vi äter middag för att vi inte har något att prata om (förutom sonen och andra rent praktiska saker som vem som skall hämta på dagis). Jag får fullkomligt SPELET på att han spelar på sin mobil så fort tillfälle ges. Jag blir bara såååå sur över att avvisa honom när han vill komma till eftersom jag inte har varken lust eller orken att uppbåda någon entusiasm. Jag är så sur över att känna mig så ensam i rollen att planera helger och semestrar och vad som skall köpas i present till kreti och pleti.
Jag är så irriterad över att jag sitter här och skulle kunna skriva en hel bok om saker som jag stör mig på hos honom och som retar mig när det gäller honom.
Jag är så förbannat trött på att alltid vara sur och irriterad på honom att jag tror jag snart går i bitar.
Jag är sur på mig själv för att jag är löjlig och stör mig på så mycket som faktiskt är oviktigt men jag kan bara inte sluta.
Hur i hela himmelen blev det såhär galet?