• Pluttemor

Ruvar på en Blastocyst sedan igår!! Vill du hänga på?? :)

Ruvar på en Blastocyst sedan igår (24/11) detta är mitt femte IVF och jag har en som sedan tidigare oxå med hjälp av IVF (min son kom till på fjärde IVF försöket) Detta är dock första gången jag fått tillbaka en blastocyst och jag undrar om fler ruvar på blastosar? Vore roligt om vi kunde dela med oss av vad vi känner :)

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Svar på tråden Ruvar på en Blastocyst sedan igår!! Vill du hänga på?? :)
  • Cillat

Jag är på RD 5. Också en blasto, femdagars. Känner inte av några symtom än. Innan har jag gjort ett ET och ett FET.

• Pluttemor

Vad roligt att vi e fler? Har ni oxå hört av er klinik att blastocyst fäster inom 1-2 dagar från återförandet? Jag känner inget mer än lite stickningar då och då och en svullnad i buken. Men detta kan oxå bero på att jag var smått övestimulerad

• jenads

det som känns lite spännande är att vi har bar ett ner fryst och man vill ju verkligen att det ska gå

• Pluttemor

Jenads: hoppas att det går bra. Har ni prövat med blasto tidigare?

• jenads
    Pluttemor skrev 2012-11-25 16:16:14 följande:
    Jenads: hoppas att det går bra. Har ni prövat med blasto tidigare?
    näe det har vi inte. vi har gjort en ivf i oktober som inte tog sig
  • Strumpan81

Jag hänger på här. Är på RD 4. Ruvar på en 5dagars blastocyst. Första IVF-försöket. Svullna och ömma bröst, stickningar i livmodern. Beror säkert på progesteronet. Tar Crinone gel en gång om dagen.

Fick också höra att en blastocyst vanligtvis fäster efter 1-2 dygn.

Är det mån fler son får som mensvärk i samband med att ni kissar? Det började för mig på RD 2.

• Pluttemor

Jenads: då håller vi tummarna att detsamma gå bra i jan. Strumpan: ömma bröst har varit mina tidigaste tecken. Och mensverk har oxå varit ett gott tecken för mig. Dom två gånger som jag har plussat har jag haft mensverk precis så som det e innan jag får mens. Har hela tiden trott mensen varit på gång dom gånger jag plussat! Så det är säkert ett gott tecken :)))

• Pluttemor
    Cillat skrev 2012-11-25 15:42:39 följande:
    Jag är på RD 5. Också en blasto, femdagars. Känner inte av några symtom än. Innan har jag gjort ett ET och ett FET.

Håller tummarna att den lilla vill stanna
Svar på tråden Ruvar på en Blastocyst sedan igår!! Vill du hänga på?? :)