• Pluttemor

Ruvar på en Blastocyst sedan igår!! Vill du hänga på?? :)

Ruvar på en Blastocyst sedan igår (24/11) detta är mitt femte IVF och jag har en som sedan tidigare oxå med hjälp av IVF (min son kom till på fjärde IVF försöket) Detta är dock första gången jag fått tillbaka en blastocyst och jag undrar om fler ruvar på blastosar? Vore roligt om vi kunde dela med oss av vad vi känner :)

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Svar på tråden Ruvar på en Blastocyst sedan igår!! Vill du hänga på?? :)
  • Cohen

jag är ständigt trött normalt sett, så känner ingen skillnad, har alltid svårt att komma upp ur sängen ;) däremot har jag fått mycket svårare att slappna av och somna..vilket inte hjälper direkt.  

ruvardag 11 nu och känner inga direkta symptom.. testdag om 1 vecka och kommer inte heller tjuvtesta innan.

• ystersyster

Rd 14 idag, och min egentliga testdag då jag fick tillbaks två tredagars embryo. Men är nu på tjänsteresa och vågade helt enkelt inte testa imorse för rädslan att få minus igen.. Så ny duell mot tant Röd, som jag hoppas så innerligt jag vinner!
    Tack för att ni finns härinne :)

• Pluttemor

Håller tummarna för er som fortfarnde ruvar!!

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Catharina 410

Jag fick resultat idag hcg 1120. Visste inte vad det innebar - men jag antar att det gått vägen... Ruvardag 15 idag.

• ystersyster

Grattis Catharina! Så glad för er skull! Hur många ivf-försök har ni gjort tidigare? :)

• Catharina 410

Vi har gjort tre IVF på Sofiahemmet. Inget har lyckats. Jag känner mig lite besviken på att de gör likadant varje gång. Nu när jag vet att det finns massor av mediciner som kan hjälpa till och att en femdagarsblastocyst har större chans. Jag frågade dem om det - men de gör inte det bara.

• TrueMeaning

Jag hoppar in här om det är okej?
    Fick tillbaka ett femdagarsblastocyst den 8/12.
    Är på rd4 idag, har testdag den 21a :)
    Jag har idag en känsla i hela kroppen att det inte blivit något, dumma hormoner! Försöker hålla hoppet uppe men hur lätt är det?!

Vårat första IVF-försök (ICSI gjorde vi). Många tankar och funderingar.
    Har eran läkare sagt något om att det är större chans att en blastocyst fäster än korttidsodlade?

Vi fick utav 7 äggblåsor 7 fina ägg dom alla befruktades. Men en ville inte hela vägen så nu har vi 5 i frysen och en ruvar jag på :)

• ak15

Hej hoppar gärna in här :) fått en blasto tillbaka 7/12 ruvdag 5 ida.... Är testnarkoman har bara fått svagt svagt på billiga tester

• brassa

Hej följer gärna med här, fick en blasto tillbaka (FET) 3/12, testdag 20/12. Önskar att jag hade massa symtom, men känner inte alla mkt lite ömma bröst men det är ju p.g.a östrogen och crinonen:(
    Det är vårat första försök.

• Catharina 410

Jag hade inte ömma bröst alls. Nu är de något ömma - men inte alls som när jag gjort vanlig IVF med äggstimulering. Då blev brösten ömma och stora långt innan någon insättning.

Svar på tråden Ruvar på en Blastocyst sedan igår!! Vill du hänga på?? :)