• Anonym

Heta onanitips!

Har onanerat sen jag var 8, är 30 nu, kvinna. Min lust har ökat nåt fruktansvärt på sistone och jag bara måste onanera flera ggr om dagen, på nya och spännande platser, på nya upphetsande sätt, prova olika tekniker osv. Onani är min nya hobby! Mår superbra och är ständigt kåt. Är det någon som kan ge mig lite spännande tips på ovanliga/förbjudna/oväntade saker när det gäller onani? Gärna förslag på mindre kända tekniker, hjälpmedel, hemliga orgasm-förstärkningstips men även ideer om kul platser att ge sig själv en orgasm på? Kom igen, låt oss avslöja våra hetaste tips!

• Svar på tråden Heta onanitips!
  • Anonym

Använder du glidmedel? Om inte, GÖR DET!

Det förhöjer jättemycket, och det blir lite...glidigare..Tyst

• Anonym
    Anonym (rida) skrev 2012-11-28 19:35:18 följande:
    Rid olika saker. Tex täcket. Jag brukar lägga en stark vibrator under något bredare och gnida mig mot det. Om man bullar upp täcket och centrerar vibratorn så känner man vibrationerna bra men får även stimulans av täcket mot rumpan, låren, venusberg mm. Skönt! Gå runt med en minivibrator i trosan. Jag har bara gjort det hemma än så länge. Jag stänger av den ibland och vilar nån minut, sätter på den igen och blir känsligare och kåtare för varje gång.  

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-28 19:37:12 följande:
    Använder du glidmedel? Om inte, GÖR DET! Det förhöjer jättemycket, och det blir lite...glidigare..

Yes, älskar Tingle!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-28 19:43:54 följande:

Yes, älskar Tingle!
    VA? Vad är det? Måste testa!!
  • Anonym

Ärligt talat vet jag inte, bor utomlands ett tag nu, här finns det på apotek.

• skoladan

Men alltså, bastu ......jag skulle bli jävligt sur om nån onanerade i en  bastu som jag var i. Det är för privat. Vill inte se någon ägna sig åt sådant. Har inget emot det, men vill inte bli ofrivillig åskadare. Så, snälla, inga offentliga platser, va'!

• Anonym
    skoladan skrev 2012-11-28 22:18:15 följande:
    Men alltså, bastu ......jag skulle bli jävligt sur om nån onanerade i en  bastu som jag var i. Det är för privat. Vill inte se någon ägna sig åt sådant. Har inget emot det, men vill inte bli ofrivillig åskadare. Så, snälla, inga offentliga platser, va'!

Jag är säker att han inte hade gjort det heller om han märkt noll intresse från din sida. Han påpekar det väldigt tydligt i sitt inlägg. Det handlar inte om att skapa obehag och förargelse, utan bara om att söka spänning utan att skada andra. Jag har självklart respekt för folk som inte vill se sådant men sen finns det mååånga (inkl jag) som skulle blivit sjukt upphetsade av att se ngn runka på en offentlig plats. En gång av en slump såg jag en kille göra det i skogen, han hade gömt sig, det märktes att det inte var hans avsikt att provocera eller visa sig. Det var så oväntat för mig att se ngt sådant så jag bara exploderade av kåthet på ungefär 4 sekunder. Önskar jag fick se sådant oftare. Men folk är självklart olika.
  • Tom Araya
    Med leksaker:
    dildo
    onani-ägg
    klitorisvibrator
    analplugg

Med andra penisliknande föremål (lämpligen rumstempererade):
    banan
    gurka
    morot
    stearinljus (av de lite tjockare slaget, helst som det runnit lite på så utsidan är lite ojämn)

Annat:
    isbitar, vindruvor, jordgubbar, gnids mot klitoris och bröstvårtorna
    duschstråle

Platser i hemmet:
    I soffan
    På köksbordet
    På balkongen
    På golvet
    På toaletten
    I duschen
    I badet
    På diskbänken

Platser utanför hemmet:
    I bilen
    I tvättstugan
    Offentlig toalett
    Offentlig dusch
    Offentligt omklädningsrum
    På en filt på en äng, strand, klippa (på sommaren)
    I bastu
    I badet (typ pool man sitter i på badanrättning)

Ställningar:
    På mage
    På rygg
    Sittandes
    Stående
    Stående på huk
    På knä
    På alla fyra
    Liggandes på skuldror/axlar med underkropp i luften eller mot en vägg och benen/knäna uppåt/bakåt i luften
    I fosterställning
Svar på tråden Heta onanitips!