• Anonym

Heta onanitips!

Har onanerat sen jag var 8, är 30 nu, kvinna. Min lust har ökat nåt fruktansvärt på sistone och jag bara måste onanera flera ggr om dagen, på nya och spännande platser, på nya upphetsande sätt, prova olika tekniker osv. Onani är min nya hobby! Mår superbra och är ständigt kåt. Är det någon som kan ge mig lite spännande tips på ovanliga/förbjudna/oväntade saker när det gäller onani? Gärna förslag på mindre kända tekniker, hjälpmedel, hemliga orgasm-förstärkningstips men även ideer om kul platser att ge sig själv en orgasm på? Kom igen, låt oss avslöja våra hetaste tips!

• Svar på tråden Heta onanitips!
  • Anonym (BB)

Om jag märker att någon ser snett på att jag får lite småresning så slutar jag självklart, vill inte att någon ska bli sur eller känna obehag.

• Anonym (BB)
    Anonym skrev 2012-11-29 04:22:07 följande:
    Jag är säker att han inte hade gjort det heller om han märkt noll intresse från din sida. Han påpekar det väldigt tydligt i sitt inlägg. Det handlar inte om att skapa obehag och förargelse, utan bara om att söka spänning utan att skada andra. Jag har självklart respekt för folk som inte vill se sådant men sen finns det mååånga (inkl jag) som skulle blivit sjukt upphetsade av att se ngn runka på en offentlig plats. En gång av en slump såg jag en kille göra det i skogen, han hade gömt sig, det märktes att det inte var hans avsikt att provocera eller visa sig. Det var så oväntat för mig att se ngt sådant så jag bara exploderade av kåthet på ungefär 4 sekunder. Önskar jag fick se sådant oftare. Men folk är självklart olika.

Om vi råkar bo i samma stad kanske det går att fixa en smygtitt? eller rent av en helt planerad liverunk bara för dig. Inget sex utan bara att jag runkar för dig. Sugen?
  • Anonym
    Anonym (BB) skrev 2012-11-29 16:47:54 följande:
    Om vi råkar bo i samma stad kanske det går att fixa en smygtitt? eller rent av en helt planerad liverunk bara för dig. Inget sex utan bara att jag runkar för dig. Sugen?

Ååååååååhhhhhh jjjjaaaaaaa!!!!!
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2012-11-29 05:05:23 följande:
    Med leksaker: dildo onani-ägg klitorisvibrator analplugg Med andra penisliknande föremål (lämpligen rumstempererade): banan gurka morot stearinljus (av de lite tjockare slaget, helst som det runnit lite på så utsidan är lite ojämn) Annat: isbitar, vindruvor, jordgubbar, gnids mot klitoris och bröstvårtorna duschstråle Platser i hemmet: I soffan På köksbordet På balkongen På golvet På toaletten I duschen I badet På diskbänken Platser utanför hemmet: I bilen I tvättstugan Offentlig toalett Offentlig dusch Offentligt omklädningsrum På en filt på en äng, strand, klippa (på sommaren) I bastu I badet (typ pool man sitter i på badanrättning) Ställningar: På mage På rygg Sittandes Stående Stående på huk På knä På alla fyra Liggandes på skuldror/axlar med underkropp i luften eller mot en vägg och benen/knäna uppåt/bakåt i luften I fosterställning

• Anonym (BB)
    Anonym skrev 2012-11-29 19:10:14 följande:
    Ååååååååhhhhhh jjjjaaaaaaa!!!!!

Maila mig på ballo24@hotmail.com så kan vi nog fixa till nått
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-28 17:07:51 följande:
    Har onanerat sen jag var 8, är 30 nu, kvinna. Min lust har ökat nåt fruktansvärt på sistone och jag bara måste onanera flera ggr om dagen, på nya och spännande platser, på nya upphetsande sätt, prova olika tekniker osv. Onani är min nya hobby! Mår superbra och är ständigt kåt. Är det någon som kan ge mig lite spännande tips på ovanliga/förbjudna/oväntade saker när det gäller onani? Gärna förslag på mindre kända tekniker, hjälpmedel, hemliga orgasm-förstärkningstips men även ideer om kul platser att ge sig själv en orgasm på? Kom igen, låt oss avslöja våra hetaste tips!

TS, får man fråga om du är singel eller har partner? Jag är enbart nyfiken. Undrar om du har lika stort onanibehov oavsett om du har en partner eller inte. Är det vanligt att kvinnor onanerar så mycket?

(Jag är man och förstår precis, men visste inte att även kvinnor kände så).

• HasseA

Nu är jag man, men ett bra tips (som förstås kan vara ren standard för många) för ren klitoris-stimulering, är att liksom dra huden runt klitoris uppåt/utåt, så det blottlägger klitoris mer, typ som att dra förhuden bakåt på en kille. Ökar känsligheten väldigt mycket på min kvinna.

• Anonym (stor flicka)

Min sambo brukar "runka' min klitoris genom att dra klitorishuvan fram och tillbaka över klitoris. Det är skitskönt.

• Meddelande borttaget
  • Anonym

jag onanerar i blöja. Mjukt och skönt runt snoppen och det gör inget att det blir blött...

Svar på tråden Heta onanitips!