• Anonym

Heta onanitips!

Har onanerat sen jag var 8, är 30 nu, kvinna. Min lust har ökat nåt fruktansvärt på sistone och jag bara måste onanera flera ggr om dagen, på nya och spännande platser, på nya upphetsande sätt, prova olika tekniker osv. Onani är min nya hobby! Mår superbra och är ständigt kåt. Är det någon som kan ge mig lite spännande tips på ovanliga/förbjudna/oväntade saker när det gäller onani? Gärna förslag på mindre kända tekniker, hjälpmedel, hemliga orgasm-förstärkningstips men även ideer om kul platser att ge sig själv en orgasm på? Kom igen, låt oss avslöja våra hetaste tips!

• Svar på tråden Heta onanitips!
  • Anonym ((man))
    Anonym skrev 2012-11-29 04:22:07 följande:

Jag är säker att han inte hade gjort det heller om han märkt noll intresse från din sida. Han påpekar det väldigt tydligt i sitt inlägg. Det handlar inte om att skapa obehag och förargelse, utan bara om att söka spänning utan att skada andra. Jag har självklart respekt för folk som inte vill se sådant men sen finns det mååånga (inkl jag) som skulle blivit sjukt upphetsade av att se ngn runka på en offentlig plats. En gång av en slump såg jag en kille göra det i skogen, han hade gömt sig, det märktes att det inte var hans avsikt att provocera eller visa sig. Det var så oväntat för mig att se ngt sådant så jag bara exploderade av kåthet på ungefär 4 sekunder. Önskar jag fick se sådant oftare. Men folk är självklart olika.
    Skönt det finn tjer som gillar att se män runka...kan ju runka för dig på cam..*L*
  • Anonym ((man))
    Anonym skrev 2012-11-28 19:23:37 följande:

Låter förbannat spännande det du gör i bastun! Du hade alldeles säkert fått min uppmärksamhet ;) cam har jag inte vågat testa än, men det pirrar något enormt när jag tänker på det!
    Låter sköönt i bastun,ofarligt att onna i cam bara skönt o upphetsande!
  • Anonym

Hur och var träffas man för att visa upp sig och onanera i en webbkamera om man får fråga? Finns det forum för det?

• Anonym ((man))
    Anonym skrev 2012-12-01 12:18:35 följande:
    Hur och var träffas man för att visa upp sig och onanera i en webbkamera om man får fråga? Finns det forum för det?

ja de finns det
  • Anonym ((man))

cam4 är ett ställe,du får regga dig där men det är gratis! kan man se mycket olika människor som har sex+att du kan visa dig själv. sylvester går bra på chatten.Går på QX och IX.

• Anonym ((man))

Runk i bastun är sköönt...!!

• Anonym (Onanerar mycket)
    Anonym skrev 2012-11-30 09:35:15 följande:
    TS, får man fråga om du är singel eller har partner? Jag är enbart nyfiken. Undrar om du har lika stort onanibehov oavsett om du har en partner eller inte. Är det vanligt att kvinnor onanerar så mycket? (Jag är man och förstår precis, men visste inte att även kvinnor kände så).

Om det är vanligt vet jag inte, men här är en till:) Visst går det i perioder, vissa perioder blir det ingenting alls på nån vecka, vissa perioder 10-15 orgasmer på en dag. Vid såna perioder får man ta tillvara de tillfällen som bjuds, både hemma, på jobbet och på andra platser. Men... Jag upplever att män lockas av detta till en början och tycker att det är så bra, men efter ett tag, oftast när det visar sig att min lust är större än deras, så blir de mer eller mindre besvärade av det och blir ofta osäkra på hur de ska klara av att tillfredsställa mig. Alternativt, de struntar i att tillfredsställa mig för "det klarar du ju så bra själv"
  • Anonym ((man))
    Anonym (Onanerar mycket) skrev 2012-12-01 13:08:19 följande:

Om det är vanligt vet jag inte, men här är en till:) Visst går det i perioder, vissa perioder blir det ingenting alls på nån vecka, vissa perioder 10-15 orgasmer på en dag. Vid såna perioder får man ta tillvara de tillfällen som bjuds, både hemma, på jobbet och på andra platser. Men... Jag upplever att män lockas av detta till en början och tycker att det är så bra, men efter ett tag, oftast när det visar sig att min lust är större än deras, så blir de mer eller mindre besvärade av det och blir ofta osäkra på hur de ska klara av att tillfredsställa mig. Alternativt, de struntar i att tillfredsställa mig för "det klarar du ju så bra själv"
    Skönt med tjejer som onnar mycket o gärna visar det härligt!
  • Man26

Testa cam!
    är otroligt upphetsande!

Någon som vill testa? :P 

• badbob

Runk i bastu är bland det bästa som finns. Tar alltid en runk om jag är ensam i en bastu på hotell eller andra platser, hade vart skoj med lite åskådare nån gång. Gillar att runka på webcam med om någon är sugen på att kolla så är det bara att skicka ett pm.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Semen)

Är det nån mer som fått utlösning av att klättra i rep? Minns att jag fick sanslösa utlösningar av det när jag 
    klättrade i gympasalen i skolan. Detta var i mellanstadiet innan puberteten, så de första åren kom det ingen
    sperma men kändes skönt ändå. Senare i tonåren blev det kladdigt i byxorna och då var det svårare att dölja.

Minns att man kunde framkalla samma känsla genom att klättra i en gungställning i parken eller mot ett
    dörrblad. Det var nog snarast rörelsen i sig som gav utlösning för nån beröring av ollonet var det aldrig tal
    om. Skönaste formen av onani jag någonsin upplevt. Måste ta och testa här och nu om det fortfarande fungerar... 

• Anonym herre

Jag är en man på 32 år. Gillar också att runka på offentlig plats ibland. I skogen har det hänt flera gånger. I bilen likaså. Och ja, det känns annorlunda av värmen i en bastu. ;)

Undrar om trådskaparen fortfarande är intresserad av en runkshow? Det låter sjukt upphetsande tycker jag.

Svar på tråden Heta onanitips!