Lindra abstinens ??
Andra dagen utan citodon och Jag mår skitdåligt!!!! Nån som har någon erfarenhet om vad jag kan ta/göra för att lindra...
Andra dagen utan citodon och Jag mår skitdåligt!!!! Nån som har någon erfarenhet om vad jag kan ta/göra för att lindra...
Ät bananer mot abstinens! Haha faktiskt, bananer är riktigt bra!
Bananer innehåller tryptofan som kan förbättra humöret och har en lugnande effekt. Annars köper du en burk med Tryptofan. Finns på hälsokost-affärer Tryptofan är nödvändigt för att kroppen ska producera serotonin, som har en lugnande effekt på hjärnan.
En annan sak som kan hjälpa mot kryp i kroppen är Tonic för det innehåller kinin.
Jag tror att diklofenaken är bättre när du har skov än citodonet, det är ju en medicin framtaget för reumatism.
Lyrican är framtagen för Epelepsi och är inte någon psykofarmica. Sen har det upptäckts att den är bra för neuropatisk smärta och GAD.
Klarade inte av det, misslyckades...
Fick migränanfall mitt i allt och var hemma hos en vän, hon erbjöd mig Tradolan och jag kunde inte stå emot :(
Ångesten över vad jag gjort ... Var nog nästan i hamn och förstörde allt...
Vet inte om jag klarar av att gå igenom piss dagarna igen...
För komma ur Tradolanberoende är värre än Citodon.(I've been there)
Men Tradolan är INTE samma sak som Citodon. Du har fortfarande slutat med Citodon och behöver inte börja om från början! Tradolan är också smärtstillande men har inte samma verksamma ämne som Citodon. Ta inga fler Tradolan (Att sluta med dem skall vara mycket värre än att sluta med Citodon) och fortsätt där du är!
Har du ofta migrän? Har du fått testa någon migränmedicin?
Har du någon smärtläkare? Reumatolog?
Hur går de ? Hur mycket äter du per dah? Hur länge ?