Lindra abstinens ??
Andra dagen utan citodon och Jag mår skitdåligt!!!! Nån som har någon erfarenhet om vad jag kan ta/göra för att lindra...
Andra dagen utan citodon och Jag mår skitdåligt!!!! Nån som har någon erfarenhet om vad jag kan ta/göra för att lindra...
Det gör så ont i kroppen att jag klarar mig inte utan smärtstillande :(
Tar maxdos av Alvedon och dexofen, receptfria!
Har svår reumatism som kommer i skov, har alltid gått bra att sluta med citodon när värsta smärtan lagt sig. Men denna gång var det ett ovanligt långt skov och nu skakar hela kroppen :(
Bävar för vad jag ska ta mig till när nästa skov kommer.... FAN!!!
Nä detta går inte, ger upp och beställer mer citodon....
Jag vill inte göra det värre för dig men vill ändå berätta att Dexofen inte längre skrivs ut - upphört inom hela EU.Själv fick jag inte veta det i förväg när det skedde och var plötsligt helt utan smärtstillande.Har väldigt svårt att tåla något annat och få det att fungera.
Har du pratar med din läkare om ditt beroende? Det finns ju hjälp att få när man ska trappa ut något.Men för mig är också problemet att jag behöver den smärtstillande effekten.Är det enbart pga fysisk smärta du tar Citodonet eller är det även av andra skäl? Håller du dig till föreskriven dos?
Har du fått testa andra typer av smärtstillande som Lyrica? Vilka andra preparat har du testat.Typ Voltaren är väll inte beroendeframkallande? Jag hade en mix av Dexofen,Alvedon och Voltaren förut.
Vad är det du behöver smärtstillande mot?
Dexofen finns ej längre
Diklofenak INTE dexofen är det jag tar nu mot smärtan. Plus Alvedon. Vet inte vad jag fick dexofen ifrån??? Har aldrig haft den sorten...
Tog mig en l
Diklofenak INTE dexofen är det jag tar nu mot smärtan. Plus Alvedon. Vet inte vad jag fick dexofen ifrån??? Har aldrig haft den sorten...
Tog mig en lååååång promenad för att lindra lite, det hjälpte men fy sjutton vilket piss detta är!!!
Står emot ännu :)
Jag tar bara citodon mot svår smärta och aldrig mer än föreskrivna dosen.
Har reumatism som kommer i skov, har aldrig förut haft problem med att sluta när smärtan lättat...
Vad ska jag nu ta när jag får nästa skov??? Kommer aldrig våga röra dessa piller igen...
Nån som har svår smärta och något tips är det välkommet!!
Tog mig en lååååång promenad för att lindra lite, det hjälpte men fy sjutton vilket piss detta är!!!
Står emot ännu :)
Jag tar bara citodon mot svår smärta och aldrig mer än föreskrivna dosen.
Har reumatism som kommer i skov, har aldrig förut haft problem med att sluta när smärtan lättat...
Vad ska jag nu ta när jag får nästa skov??? Kommer aldrig våga röra dessa piller igen...
Nån som har svår smärta och något tips är det välkommet!!
Förlåt många lika inlägg, svårt från iPhonen och lite dubbelseende just nu...