• Anonym (rumpnisse)

Fin rumpa?

Observera att ni måste ha en YouTube-konto för att se detta:

Fin eller ful?

Jag tycker den är jättefin, skinkor SKA dallra lite!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fin rumpa?
  • Anonym
    Anonym (rumpnisse) skrev 2012-12-16 13:28:38 följande:
    Undrar hur många av dessa som injicerat silikon i skinkorna.

Knappt en enda såg äkta ut
  • Anonym

Intressant att männen svarar fin och kvinnorna svarar ful

• Anonym (Kv)

Den var inte ful men lite för ofyllig på sidorna.

• Anonym (Kv)

Dr Jekyll- Ja de var fina!

• Anton Chigurh
    Anonym (rumpnisse) skrev 2012-12-16 12:47:29 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

Fin eller ful?
    Den var inte fin, den var/är otroligt jävla fin, nåt så helvetes grann, alltså....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Thaleya1

plussen var : Fin färg, cellulitfri, liten

minus var: på tok för platt och hängig

• Anonym (rumpnisse)

Hur kan ni säga att den är platt när den uppenbart är rund?! Skrattande

Den har en otroligt fin, rund form. Visst, hon kanske inte har så breda höfter men rundheten är det ju inget fel på!

• Thaleya1
    Anonym (rumpnisse) skrev 2012-12-17 12:45:18 följande:
    Hur kan ni säga att den är platt när den uppenbart är rund?! Skrattande

Den har en otroligt fin, rund form. Visst, hon kanske inte har så breda höfter men rundheten är det ju inget fel på!
    fast när du säger rund behöver dte ju inte nödvändigtvis vara motsatsen till platt.

Vad jag menar när jag säger platt är att den är inte fyllig och den är inte putig, alltså den sticker inte ut ifrån kroppen så mycket.

Den hänger mer neråt, sen kanske skinkorna är runda inte rund som bollar hela vägen runt åt alla håll utan runda som omkrets. om du förstår vad jag menar.

Jag tycker som sagt att den är hängig och platt. Men fin celulitfri och liten.

Den första rumpan är hängig och den andra är putig på bild nummer 2.
  • Anonym (rumpnisse)
    Thaleya1 skrev 2012-12-17 12:55:36 följande:
    fast när du säger rund behöver dte ju inte nödvändigtvis vara motsatsen till platt.

Vad jag menar när jag säger platt är att den är inte fyllig och den är inte putig, alltså den sticker inte ut ifrån kroppen så mycket.

Den hänger mer neråt, sen kanske skinkorna är runda inte rund som bollar hela vägen runt åt alla håll utan runda som omkrets. om du förstår vad jag menar.

Jag tycker som sagt att den är hängig och platt. Men fin celulitfri och liten.

Den första rumpan är hängig och den andra är putig på bild nummer 2.
    OK, men då ska du ju veta att merparten av alla "runda" rumpor du ser på nätet är injicerade med silikon så att de blir stora och stela och därför "sticker ut" istället för "hänger ut".

Rumpan på bild #2 är knappast naturlig. Förmodligen både injicerad och dessutom retuscherad i efterhand.
Svar på tråden Fin rumpa?