• Anonym (rumpnisse)

Fin rumpa?

Observera att ni måste ha en YouTube-konto för att se detta:

Fin eller ful?

Jag tycker den är jättefin, skinkor SKA dallra lite!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fin rumpa?
  • DrJekyl
    Anonym (rumpnisse) skrev 2012-12-17 14:31:03 följande:
    OK, men då ska du ju veta att merparten av alla "runda" rumpor du ser på nätet är injicerade med silikon så att de blir stora och stela och därför "sticker ut" istället för "hänger ut".

Rumpan på bild #2 är knappast naturlig. Förmodligen både injicerad och dessutom retuscherad i efterhand.
    Det är inte så vanligt med silikon i rumpor som du tror. Det finns ju faktiskt dom som har välformade rumpor och som har tränade rumpor utan att ha silikon i dom.
  • Anonym (rumpnisse)
    DrJekyl skrev 2012-12-17 14:36:17 följande:
    Det är inte så vanligt med silikon i rumpor som du tror. Det finns ju faktiskt dom som har välformade rumpor och som har tränade rumpor utan att ha silikon i dom.
    Jo, men då ser man ju att resten av kroppen är vältränad också. När en stor rumpa liksom bara står rakt ut och resten av kroppen är tunn vet man att det är fejk.
  • DrJekyl
    Anonym (rumpnisse) skrev 2012-12-17 14:40:45 följande:
    Jo, men då ser man ju att resten av kroppen är vältränad också. När en stor rumpa liksom bara står rakt ut och resten av kroppen är tunn vet man att det är fejk.
     Kolla in tjejen på bilden till höger så ser du att hon är vältränad.. :) Sen gör ju posen också att den ser "rundare" ut än vad den eg är..
  • Thaleya1
    Anonym (rumpnisse) skrev 2012-12-17 14:31:03 följande:
    OK, men då ska du ju veta att merparten av alla "runda" rumpor du ser på nätet är injicerade med silikon så att de blir stora och stela och därför "sticker ut" istället för "hänger ut".

Rumpan på bild #2 är knappast naturlig. Förmodligen både injicerad och dessutom retuscherad i efterhand.
    Fast jag ser ju runda putiga rumpor dagligen i verkligheten, nu råkar det bara vara så att bruden var rumpa jag tog på bilden troligtvis är injicerad, det var ju endast för att visa ett exempel.

• Anonym (rumpnisse)
    DrJekyl skrev 2012-12-17 14:43:36 följande:
     Kolla in tjejen på bilden till höger så ser du att hon är vältränad.. :) Sen gör ju posen också att den ser "rundare" ut än vad den eg är..
    OK OK, du har rätt. Hon var faktiskt vältränad i övrigt. Men liksom, hur kvinnor ser ut som henne? Är inte idealet för en kvinnlig rumpa mjuk istället för fast?
  • DrJekyl
    Anonym (rumpnisse) skrev 2012-12-17 14:47:01 följande:
    OK OK, du har rätt. Hon var faktiskt vältränad i övrigt. Men liksom, hur kvinnor ser ut som henne? Är inte idealet för en kvinnlig rumpa mjuk istället för fast?

Well jag föredrar ju fast istället för mjuk, men det är ju jag det.. :)
  • Anonym (rumpnisse)
    DrJekyl skrev 2012-12-17 15:43:39 följande:

Well jag föredrar ju fast istället för mjuk, men det är ju jag det.. :)
    Jag förstår. Så om en rumpa dallrar är det ingenting för dig? :-P
  • DrJekyl
    Anonym (rumpnisse) skrev 2012-12-17 15:53:08 följande:
    Jag förstår. Så om en rumpa dallrar är det ingenting för dig? :-P
    Då är den oftast tämligen ganska otränad.. :) Eftersom jag själv gillar o träna och anser mig ha en tränad rumpa så... kaka söker maka.. :)
  • Anonym (what)
    DrJekyl skrev 2012-12-17 16:01:41 följande:
    Då är den oftast tämligen ganska otränad.. :) Eftersom jag själv gillar o träna och anser mig ha en tränad rumpa så... kaka söker maka.. :)
    Uhhh, killar ska inte ha tränade rumpor för de ska helst inte ha ngn rumpa alls. Ogillar dessa hårda bakdelar i träningsbyxor på gymkillar. urk!!!
  • Anton Chigurh
    Anonym (what) skrev 2012-12-17 16:06:19 följande:
    Uhhh, killar ska inte ha tränade rumpor för de ska helst inte ha ngn rumpa alls. Ogillar dessa hårda bakdelar i träningsbyxor på gymkillar. urk!!!
    Ogillar mitt vackra arsle ???

Eller du kanske missade bilden PÅ MIG I KILT ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Fin rumpa?