• Anonym (rumpnisse)

Fin rumpa?

Observera att ni måste ha en YouTube-konto för att se detta:

Fin eller ful?

Jag tycker den är jättefin, skinkor SKA dallra lite!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fin rumpa?
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2012-12-18 08:27:16 följande:
    Skärp dig, för helvete......
    Gillar inte mansrövar på kvinnor...
    .
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-12-18 10:09:13 följande:
    Gillar inte mansrövar på kvinnor...
    .
    Men skriva "äckligt"....du är ju sjuk för helvete. Sök vård !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2012-12-18 10:13:19 följande:
    Men skriva "äckligt"....du är ju sjuk för helvete. Sök vård !!!
    Jag tror du behöver vård, som reagerar så starkt över rövar som inte är dina
  • Anonym (rumpnisse)
    Thaleya1 skrev 2012-12-18 08:09:30 följande:
    min uppfattning är att de flesta kvinnor inte har fasta rumpor utan lite mer klämvänliga :P
    Jag tror 3 har ihopklämda skinkor för att den som ritade bilden ritade den så att  det ser ut som att skinkorna är ihopklämda. Du vet när man spänner rumpan, ungefär så ser bilden ut, övrigt var det en fin stjärt.

4. Ser supermjuk ut, men det kan också bero på att den är fyllig och mjuk, men att killen hon är med klämmer hårt. Jag tror Mena Suvari har en rätt snygg rumpa i vanliga fall.

5. Alla inbuktningar, cellulitliknande

6. Ja gränsfall men den ser ändå rätt hård ut, men det kan bero på klädvalet..sen är det svårt när det är en anime, man kan ofta inte bedöma helt då anime ofta trotsar tyngdlagar och liknande.
    Haha, "inbuktningar"? Vad är det?
  • Anonym
    DrJekyl skrev 2012-12-17 18:14:48 följande:
    Det kvinnliga hullet sitter i förmycket stillasittande och förmycket slappande i soffan.. Där har du det kvinnliga hullet ;)
    Precis så får man en fin rumpa. Stor, bred och dallrig ska den va. På gymet kan man inte bygga nån snygg rumpa det är hemma i tv-soffan som magin händer. Glad
  • Anonym (rumpnisse)
    Anonym skrev 2012-12-23 22:26:14 följande:
    Precis så får man en fin rumpa. Stor, bred och dallrig ska den va. På gymet kan man inte bygga nån snygg rumpa det är hemma i tv-soffan som magin händer. Glad
    Inte FÖR dallrig dock. Men visst, lite daller ska det vara.
  • aehakan1

Men alltså vad händer ?!?? Fan va alla är ytlig !! Och jo är ganska vanligt med silikon rövar .. Precis lika vanligt som silikon pattar !! Har kompisar som gjort både röv och bröst, och faktiskt man kan inte träna sig till allt. Men vad är det för fel på normal ?? Och mjuk rumpa ??

• Anonym (rumpnisse)
    aehakan1 skrev 2012-12-24 22:10:37 följande:
    Men alltså vad händer ?!?? Fan va alla är ytlig !! Och jo är ganska vanligt med silikon rövar .. Precis lika vanligt som silikon pattar !! Har kompisar som gjort både röv och bröst, och faktiskt man kan inte träna sig till allt. Men vad är det för fel på normal ?? Och mjuk rumpa ??
    Nä det fattar inte jag heller. Tjejer ska ha mjuk rumpa, inget fast och äckligt.
  • Anonym
    Bara för att man har preferenser för hur man skulle vilja att en rumpa ser ut betyder ju inte att man väljer kvinnan efter rumpan.
  • gaud
    Men vad är det för fel på normal ?? Och mjuk rumpa ??
    Det är inget fel alls, tvärtom. Det är helträtt.
  • Anonym

Tyckte den var för platt och hängig.

Svar på tråden Fin rumpa?