• HasseA

Helkroppstråden

Charlie Bravo skrev 2013-08-09 11:13:12 följande:

Exhibitionisttråden. Avklädda kvinnor är ju alltid vackert att titta på, men bilder på killar i bar överkropp och som står och håller sig framför dasen känns mest gay. 

Du tror inte att den åsikten möjligen kan bero på att du är kille?

Skulle alla tjejer tänka om tjejbilderna att de känns som lebb-bilder? Något udda tanke helt och hållet, känner jag.
  • HasseA
    Charlie Bravo skrev 2013-08-09 11:27:06 följande:
    Hur ofta ser man avklädda killar i tidningar som hänvänder sig till kvinnor? Nästan aldrig skulle jag vilja säga och det har säkert något att göra med att kvinnor inte efterfrågar detta, medan det motsatta gäller för män som går igång på det visuella. Därav kan man se lättklädda tjejer i allt från tidingar som handlar om motorcyklar, bilar och elektronik till Moore och liknande. Med andra ord, jag fortsätter att hävda att bilder på avklädda killar, såsom de som förekommer i den här tråden, hade passat perfekt på en gaysida (sitter säkert en del män och slickar sig om munnen när de ser dessa bilder också, så för deras skull kan ni ju fortsätta att lägga upp bilder) 
    Okej, förstår hur du menar. Och visst gissar även jag att män i högre grad gillar nakna kvinnor än tvärtom, men frågan är i hur mycket högre grad det är så. Kanske det mer beror på att de som gör tidningarna/reklamen också oftast är killar. Precis som på alla tennis/hockey/osv-matcher, när publik zoomas in. Inte är det snygga killar som hittas, utan snygga tjejer. Och varför då - jo för att kameramännen är män. Gissar jag.
  • HasseA
    Anonym (svamp) skrev 2013-08-14 11:51:43 följande:

DU hade ju en bild med ena handen på ditt kön inne i trosorna...hur ska man tolka det? Hur tror du andra tolkar det?
    Ja, inte fasen som att hon onanerade i alla fall, det lär du vara rätt ensam om att få det till. Men, du kanske har ovanligt snuskig fantasi.
  • HasseA
    Anonym (svamp) skrev 2013-08-14 12:09:15 följande:
    Jo det har jag nog. Antingen gör man det för att man har svamp eller så gör man det då för att hetsa upp männen? Eller onani? 
    Men titta, nu kom du med tre alternativ, plötsligt. Vad jag tror själv? Ja, lite åt "för att hetsa upp männen"-hållet, ungefär. För att lägga in något mer i bilden, göra den mer intressant. 
  • HasseA
    TheOrp skrev 2013-09-05 15:43:08 följande:
    Mycket snack här
    En blogg om bajs, bara som upplysning.
  • HasseA
    Anonym (???) skrev 2013-09-23 12:52:11 följande:

Elak och ångerfull....jaha....jag tror du blandar ihop mig med andra.
    Tror jag också, faktiskt, känns rätt galet det hela.

Jag hade tänkt hålla mig utanför detta, men
    1) jag gillar inte allt "Anonym (???)" skriver, men aggressivt? Nej. Lite bitskt? Ja. På slutet här, hjälpsamt mot en som ligger ner och blir sparkad på (och för all del sparkar mest själv)? Ja.

2) jag hoppade också rejält högt av det som inte gärna kunde tolkas som något annat än ett förslag till självmord till "inte mig": "Ta inte illa upp... men du kanske skulle skippa bokskrivandet o ta dig till endstationen direkt!" 

3) jag har sen förbryllat läst inte alls en fråga utan en uppmaning från "Anonym (ops)", nämligen "Min fråga lyder har du sökt hjälp .om inte gör det ." till "(???)" (jo, visst finns det en fråga, men sen kommer faktiskt en uppmananing, det är lite fegt att inte stå för det enligt min åsikt

4) "(ops)" hävdar sen att hon fick ett aggressivt svar på sin snälla "fråga" - själv läste jag inte in något som helst aggressivt i det svaret. Dessutom vore det inte alls fel att bli aggressiv av en uppmaning om att söka hjälp. 

Och allt detta - inklusive detta inlägg  - torde ligga helt utanför trådens avsikt...
  • HasseA
    Anonym (ops) skrev 2013-09-23 13:35:45 följande:
    Vad är det för fel med att gå till någon att prata ? Du säger ju själv att du mår dåligt att du varit mobbad . ? Jag ser inte det negativa
    Men "ops" - det har väl (???) aldrig skrivit? Inte vad jag sett iaf, även om jag inte läst alla hennes inlägg.

Jag tror som (???) att du blandar ihop henne med nån annan, kanske (inte mig)...?
  • HasseA
    Anonym (ops) skrev 2013-09-23 14:07:30 följande:
    Jag ger upp . :) ha en bra dag .
    Ja, där sist blev det fel.

Men jag tror fortfarande att du ett tag har tänkt på "(inte mig)", när du skrivit till "(???)"
  • HasseA
    straight arrow skrev 2013-10-28 16:08:08 följande:

Okej. Vilken av dessa var det då?
    Oavsett hur det ligger till just denna gång, så går hela tumblr lite ut på (verkar det som) att folk re-postar andras bilder om o om igen. Men det syns ju också att en bild lagts upp igen på original-platsen.
  • HasseA
    Eterisk skrev 2013-11-11 16:57:58 följande:
    Men hur ska det gå för Anton? Han har använt upp alla fetade, kursiverade superlativ. Föga visste den stackaren att det var på tok för tidigt, inte kunde han tro att celine skulle slå till igen och nu ännu hetare. 

Ja, jag fattar inte ens hur det är möjligt.

Misstänker att Anton kommer att bränna sin sista säkring nu. Sanna mina ord, det här kan bli slutet för den karln.  
    Asgarv! Ja, man får befara det värsta faktiskt.
Svar på tråden Helkroppstråden